Honda nsr styling

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Honda nsr 1998. Med gianelli, och boysen reeds och med höjningsats,röda mini blinkers o mini skylt m.m !
Hejsan, jag har en fråga. jag har en honda nsr som jag skulle vilja styla till lite, och jag behöver lite tips ;D jag har beställt en höjningsats som är på väg. Kom med tips ;D

Bifogat

• Såå.JPG
    Såå.JPG
    31.8 KB · Visningar: 499

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
galen_erson skrev:
2271308 Hejsan, jag har en fråga. jag har en honda nsr som jag skulle vilja styla till lite, och jag behöver lite tips ;D jag har beställt en höjningsats som är på väg. Kom med tips ;D
Behöver du styla något mer:7peta

Men i så fall är jag för en r6/r1 röv:tummenupp

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Honda nsr 1998. Med gianelli, och boysen reeds och med höjningsats,röda mini blinkers o mini skylt m.m !
Lundgren skrev:
2271322 Behöver du styla något mer:7peta

Men i så fall är jag för en r6/r1 röv:tummenupp

jag har faktiskt funderat på det, ;D. men jag vet intehur man gör för att sätta dit en ;D jag håller på och snackar med kkracing, och jag ska kanske beställa en honda rs 125cc bakdel ;D. kommer det bli fint tro ?

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Finns det ingen som vet vart man kan få tag på genom skilninga bak glas ? eller blåa? har sett att vissa har det på sina nsrer ?

tack i förhand

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
galen_erson skrev:
2271337 jag har faktiskt funderat på det, ;D. men jag vet intehur man gör för att sätta dit en ;D jag håller på och snackar med kkracing, och jag ska kanske beställa en honda rs 125cc bakdel ;D. kommer det bli fint tro ?
nja då tycker jag nog att den är finare som den är, den är ju skit läcker nu ju :tummenupp

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Tompaa_ skrev:
2273290 Du kan ju alltid kolla på Motorrad-Bach om där är något som tillfredställer dig :tungan
Klicka på NSR 125 på vänstermenyn.

www.motorrad-bach.de

/Tompa

japp, jag har beställt höjningsats och boyesen reeds till den nu därifrån, ska köpa deras led baklampa om jag inte hittar nått vitt glas, och sen den där ensitscuten. vet nån vart man kan få ta på stålomspunna broms slangar ?

Mr.PB skrev:
2273157 nja då tycker jag nog att den är finare som den är, den är ju skit läcker nu ju :tummenupp

haha tackar ;D men jag fick lite extra pengar över nu så jag tänkte lägga det på denna ;D så kom med tips om ni vet nått ;D

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
lorkan skrev:
2274322 Den är ju redan färdigstylad ser det ut som. Lagom är bäst. :tomten

japp det är ju saant, det får bli en höjningsats och en ensitscut sen e den klaar ;D

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
galen_erson skrev:
2274880 japp det är ju saant, det får bli en höjningsats och en ensitscut sen e den klaar ;D

Iofs, ensitscuts är jEvLigt fränt faktiskt. Går det att köpa till äldre NSR också? (självklart inte :gnissla)

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
lorkan skrev:
2275508 Iofs, ensitscuts är jEvLigt fränt faktiskt. Går det att köpa till äldre NSR också? (självklart inte :gnissla)

japp det är skita fiint ;D Joo det går att köpa det till en äldre nsr, jag hade nån sida med sånt, jag kan kolla upp det så kan jag ge dig den sen :D
Det va nån här på SH som skullle sälja en med.:D

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
jag köpte mina stålomsbundna bromsslangar från s-racing. med blå eloxiderade banjos. skit snygg och ganska ovanligt på nsr modellerna. det vart en grym skillnad på min hoj i allfall ;)

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
driverinblack skrev:
2278603 jag köpte mina stålomsbundna bromsslangar från s-racing. med blå eloxiderade banjos. skit snygg och ganska ovanligt på nsr modellerna. det vart en grym skillnad på min hoj i allfall ;)

jaa det kan va snyggt, vad kosta det ? har du nån bild på hur det blev ;D

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
driverinblack skrev:
2279647 här är några bilder. jag har glömt bort priset men ca 2500 tror jag de va. :tummenupp

det blev snyggt ;D jag funderar med på att göra sånt nu ;D

Kronen skrev:
2279808 gör om den till streetfighter.

det hade vatt coolt, men snyggare så här ;P

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven