galen_erson
Ny medlem
- Gick med
- 29 Mar 2006
- Hoj
- Honda nsr 1998. Med gianelli, och boysen reeds och med höjningsats,röda mini blinkers o mini skylt m.m !
Behöver du styla något mergalen_erson skrev:2271308Hejsan, jag har en fråga. jag har en honda nsr som jag skulle vilja styla till lite, och jag behöver lite tips ;D jag har beställt en höjningsats som är på väg. Kom med tips ;D
Lundgren skrev:2271322Behöver du styla något mer
Men i så fall är jag för en r6/r1 röv
nja då tycker jag nog att den är finare som den är, den är ju skit läcker nu jugalen_erson skrev:2271337jag har faktiskt funderat på det, ;D. men jag vet intehur man gör för att sätta dit en ;D jag håller på och snackar med kkracing, och jag ska kanske beställa en honda rs 125cc bakdel ;D. kommer det bli fint tro ?
Tompaa_ skrev:2273290Du kan ju alltid kolla på Motorrad-Bach om där är något som tillfredställer dig
Klicka på NSR 125 på vänstermenyn.
www.motorrad-bach.de
/Tompa
Mr.PB skrev:2273157nja då tycker jag nog att den är finare som den är, den är ju skit läcker nu ju
lorkan skrev:2274322Den är ju redan färdigstylad ser det ut som. Lagom är bäst.
galen_erson skrev:2274880japp det är ju saant, det får bli en höjningsats och en ensitscut sen e den klaar ;D
lorkan skrev:2275508Iofs, ensitscuts är jEvLigt fränt faktiskt. Går det att köpa till äldre NSR också? (självklart inte )
lorkan skrev:2275508Iofs, ensitscuts är jEvLigt fränt faktiskt. Går det att köpa till äldre NSR också? (självklart inte )
http://www.blocket.se/vi/8363083.htm?ca=13_slorkan skrev:2275508Iofs, ensitscuts är jEvLigt fränt faktiskt. Går det att köpa till äldre NSR också? (självklart inte )
Lundgren skrev:
Allround skrev:2276577Du kan få köpa en liten miniblinkare av mig. Den är jätteliten
driverinblack skrev:2278603jag köpte mina stålomsbundna bromsslangar från s-racing. med blå eloxiderade banjos. skit snygg och ganska ovanligt på nsr modellerna. det vart en grym skillnad på min hoj i allfall
driverinblack skrev:2279647här är några bilder. jag har glömt bort priset men ca 2500 tror jag de va.
Kronen skrev:2279808gör om den till streetfighter.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|