Honda nsr styling

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
det är helt klart värt varända öre. man får bort den hära svampigheten som man har med vanliga bromsslangar. ochså ser det helt klart snyggare ut ;)

jag rekomenderar dot5 silekon bromsvätska ochså. den drar inte till sig vatten och skit lika lätt som dot 3-4. :yoparty

Micke_RS

KingeN
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Till salu!
NSR_MAN hade en riktigt schyst SF, tycker nästan du ska göra en sådan eller skaffa r1,r6,honda rs röv :banana

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Honda nsr 1998. Med gianelli, och boysen reeds och med höjningsats,röda mini blinkers o mini skylt m.m !
driverinblack skrev:
2283726 det är helt klart värt varända öre. man får bort den hära svampigheten som man har med vanliga bromsslangar. ochså ser det helt klart snyggare ut ;)

jag rekomenderar dot5 silekon bromsvätska ochså. den drar inte till sig vatten och skit lika lätt som dot 3-4. :yoparty

Japp jag funderar på det ;D Eller så ska j ag byta hoj haha ;D Mot nån Sm eller nått, jag vet inte, ;P så vi fårse ;D

brandes skrev:
2284946 var köper man ensits kuts

jag vet bara på motorrad bach, sen vet jag inget mer ;P

Rossi_Jr skrev:
2283940 NSR_MAN hade en riktigt schyst SF, tycker nästan du ska göra en sådan eller skaffa r1,r6,honda rs röv :banana

Aa det hade varit fett, men jag har ingenaning om hur man gör för att fästa den ;P

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
OT: Om jag fixade i ordning min nsr med typ r1-bakdel + streetfighterkåpa, allt ska vara lackat svart med vit ram eller ngt. Proffsigt lackat osv. För nu är mina kåpor halvdana, repiga och sprickor i hela framkåpan.
Men om jag lägger ner lite pengar på den och den blir het, skulle ni kunna tänka er köpa en fet nsr streetfighter för runt 15k? Eller är det bara onödigt att göra en 125 grym? Alltså nu menar jag en riktigt snyggt stylad nsr, ingen skit.

Micke_RS

KingeN
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Till salu!
galen_erson skrev:
2285114 Japp jag funderar på det ;D Eller så ska j ag byta hoj haha ;D Mot nån Sm eller nått, jag vet inte, ;P så vi fårse ;D

jag vet bara på motorrad bach, sen vet jag inget mer ;P

Aa det hade varit fett, men jag har ingenaning om hur man gör för att fästa den ;P

Har du hört talas om KArlssons klister? :7peta

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
blåa neon ljus är alltid snyggt :yoparty
om det var din nsr på bilden sy tycker jag det räcker med neon för den var redan skit snygg!

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Honda nsr 1998. Med gianelli, och boysen reeds och med höjningsats,röda mini blinkers o mini skylt m.m !
driverinblack skrev:
2285317 hör med ex s-racing. dom vet säkert vart man kan få tag på såna grejor :tummenupp

japp jag tänkte göra det :)

Rossi_Jr skrev:
2285880 Har du hört talas om KArlssons klister? :7peta

haha klart jag har, men snyggt med en ihop limmad MC ;P

gileraaa skrev:
2285898 blåa neon ljus är alltid snyggt :yoparty
om det var din nsr på bilden sy tycker jag det räcker med neon för den var redan skit snygg!

neej neon e för moppe aktigt ;P

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
NSR har bultad bakram, alltså bara å svetsa till en ny som passar på r1 plasten å bulta dit , piece of cake :tummenupp

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
MRJaggu skrev:
2286328 NSR har bultad bakram, alltså bara å svetsa till en ny som passar på r1 plasten å bulta dit , piece of cake :tummenupp

haha okejjs ;D jag ska försöka, bara jag hittar en blillig bakdel så ska jag testa ;D

Rossi_Jr skrev:
2286736 hehe ironi :hihi

HAHHA :)

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
galen_erson skrev:
2271308 Hejsan, jag har en fråga. jag har en honda nsr som jag skulle vilja styla till lite, och jag behöver lite tips ;D jag har beställt en höjningsats som är på väg. Kom med tips ;D

tror att det räcker med grejor inte mer blir kaka på kaka

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
JojjeL skrev:
2287272 Får man fråga vad du gav för höjningssatsen? Tycker min är lite låg :(

jag gav 300 kr med frakt ;D jag ska få den nästa vecka hoppas ja :D

Lundgren skrev:
2287671 Neon är ghey:fakta

haha det kan man lungt säga ;P

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
pappa gjorde en egen höjnings satts till min nsr. med en svarv och en fräs kan man göra mycket ;) :yoparty

galen_erson

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
JojjeL skrev:
2288379 Vart då? :O (måste ha måste ha)

haha okejjs ;D jag beställde det från motorrad-bach, det blir riktiigt snyggt med en höjningsats på tycker ja :)

driverinblack skrev:
2288489 pappa gjorde en egen höjnings satts till min nsr. med en svarv och en fräs kan man göra mycket ;) :yoparty

Japp det är sant, synd bara att man ite har en sån hemma ;P

lorkan skrev:
2290071 Jag har redan mailat honom om den där för någon månad sen, det är inte till någon vanlig NSR utan någon banracer tror jag..

japp, jag snacka med han så fick jag nårra bilder, den såg helt konstig ut, och han nsr va ju inte bredare än en cykel typ :p

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457