odéen
classicmx.se
okej då har ja lärt mig nåt nytt mito äger den
Asså vilket jävla snack om Rgf och AF1... Det går fort i båda fallen, jag tror vikten spelar högst roll om vem som vinner i ett race. Det grundar jag på att en Rgf har exakt likadan motor som en aprillia rs men är ändå inte lika snabb. Skillnaden är att en rgf har 250 ram vilket gör den 20 kg tyngre än en rs...
så om en rgfsnubbe väger 65 och en rssnubbe väger 85 så tror jag att det blir jämt...
/T
Här kommer jag och lägger mig i!
Suzuki RG125F har inte samma ram som RGV250. Aprilia RS125 har inte en Suzukimotor. Såere!
Aprilian har en Rotaxmotor, ja. Suzukin har en Suzukimotor, i princip en halv RGV250-motor. Aprilia RS250 har däremot en Suzukimotor. Alltså passar en kolv eller cylinder från en Aprilia RS250 på en Suzuki RG125-92. Är det inte magiskt?Jag vet inte om sukkan har rotax men de har väl RSen?
Aprilian har en Rotaxmotor, ja. Suzukin har en Suzukimotor, i princip en halv RGV250-motor. Aprilia RS250 har däremot en Suzukimotor. Alltså passar en kolv eller cylinder från en Aprilia RS250 på en Suzuki RG125-92. Är det inte magiskt?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|