Prata med Mark jennings i kvicksund, han har kanonbra priser på däck, han importerar från England och Australien, pris exempel michelin Pilot Power fram och bak 2600 helt nya paret. 016-354451duckie skrev:Nu måste vi ha ett bakdäck till den här besten. Vad köper man för däck tro? Nåt billigt och bra - vi övningskör på den ännu så den går inte så fort och så hårt.
tips!!?
R-1000 skrev:Prata med Mark jennings i kvicksund, han har kanonbra priser på däck, han importerar från England och Australien, pris exempel michelin Pilot Power fram och bak 2600 helt nya paret. 016-354451
Alltså han har massa massa däck, t.o.m begagnade, och han har däcken hemma i kvicksund, tror inte det är så långt ifrån där du bor, jag o brorsan handlade av honom,det var bara ett prisexempel jag gav,så du behöver inte oroa dig, han har däck till hondan också.duckie skrev:Eh, tack men vi snackar en gammal övningskörningshoj nu. Finns ens Pilot power i 150?
Vill ha tips på ett BILLIGT däck som inte behöver importeras etc.
Michelin macadamm, eller nåt Pirelli av enklare modell - spelar det nån roll vilket däck man köper till en sån här hoj=?
duckie skrev:Eh, tack men vi snackar en gammal övningskörningshoj nu. Finns ens Pilot power i 150?
Vill ha tips på ett BILLIGT däck som inte behöver importeras etc.
Michelin macadamm, eller nåt Pirelli av enklare modell - spelar det nån roll vilket däck man köper till en sån här hoj=?
Hej! Åker NTV sedan -94, 13000 helt problemfria mil. Underhåll och sevice ett minimum- seviceintervall 1200 mil, vilken jag halverar avseende olja/filter.duckie skrev:Är det nån som vet nåt om ovanstående hojmodell? Jag har aldrig sett eller hört talas om den.
En polare till mig vill ta MC-kort och är spekulant på en sådan, hon har noll erfarenhet av åkning.
Om det är nån som har nåt att komma med, så håll det inte för er själva!
Menar du att bygga på en Hawk eller på en Revere?Ok trådlyft De Luxe!!!!!!
Har lite funderingar på att bygga en caferacer av just denna mc. Är det någon som har någon aning om man kan byta gaffeln mot en USD istället ifrån en Honda så man får nästan lika mönster på bakhjulet?
TACK!!!
Sorry men vet inte skillnaden då den verkar heta NT650 där borta. Ungefär som gamla XJ600 diversion här och där borta heter den seca.
Hawk GT har aluram, en helt annan sving (med kedjedrift) och väldigt många andra olikheter; är en annan hoj och beter sig mycket annorlunda jämfört med Revere. Mycket roligare!Har för mig att Hawk GT och BROS (som den hette i Japan) har en alu-ram till skillnad från de europeiska as'ens tunga stålram. Annars är det väl dämparen, större tank och kardandrivning som skiljer den europeiska NTV'n från sina kusiner.
Hawk GT har aluram, en helt annan sving (med kedjedrift) och väldigt många andra olikheter; är en annan hoj och beter sig mycket annorlunda jämfört med Revere. Mycket roligare!
Här syns flera av skillnaderna:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |