fält
VROM
Ja e avundsjuk finns ingen snyggare än Repsol hondan !
1000RR 04-07 är snygg men slö.
samma vikt samma hästar som typ r1 . men kan tänka mig vridet är anorlunda .. men honda är ju sjukt mycket bättre väl balanserad i högre farter än dom flesta hojarna. kanske där av du upplever den slö . är typ lite lugnare av sig .. inte lika hetsig.. men du har rätt r1 gorde 200 på 2 an hondan typ 197 . så den är slö jag vet
samma vikt samma hästar som typ r1 . men kan tänka mig vridet är anorlunda .. men honda är ju sjukt mycket bättre väl balanserad i högre farter än dom flesta hojarna. kanske där av du upplever den slö . är typ lite lugnare av sig .. inte lika hetsig.. men du har rätt r1 gorde 200 på 2 an hondan typ 197 . så den är slö jag vet
Tänk sen på att enl akrapovics hemsida , så skiljer det i orginal 17-18bhp, samt 15bhp med helsystem till 08:ans fördel. Så det har hänt saker motormässigt sista året, vilket nog inte alla tänker på.
Tänk sen på att enl akrapovics hemsida , så skiljer det i orginal 17-18bhp, samt 15bhp med helsystem till 08:ans fördel. Så det har hänt saker motormässigt sista året, vilket nog inte alla tänker på.
Hondan har grymt fint chassie men den ÄR slö. Bytte min 04 rakt av mot en GSXR1000 -02 och det var som att åka med turbo efter att ha harvat med hondas elmotor. Försök mosa upp en CBR1000 04-07 på 3:an om du kan, eller på 2:an för den delen... Och Jag vet att den är framtung men det är ingen ursäkt. Visst alla literhojar "går bra" men i jämförelse är hondan slö. Det säger alla utom just hondaägare
Min R1-04 gjorde 170 på ettan men det har inget med saken att göra, det är bara utväxling.
a jag va skeptisk till att det va sån störe skilnad på hojarna i 1000 klassen. väldigt lite kolla på dom. varit å harvat på några stycken bara.. har mäst knuffat runt några 600 tyckte det inte va någon störe skilnad på dom-- men jag får buga å ta era ord att honda är slö helt klart Men undrar hur kan en tillverkare som är så stor ..göra en hoj som är det är så stor skillnad på HP (slö) i mot dom andra i samma klass ? är dom bättre på något annat som väger upp. eller är det helt enklet en skit hoj med fina färger . hur menar dom att dom ska folk att välja honda om dom kan få någon som det är bättre klös i , för typ samma pengar . det är ju endå en sport hoj =)..PS gick fint å mosa upp den på 2an
För att återgå till tråden så är repsolen fräsig.
08 har Jag inte hackat på, den har Jag ingen erfarenhet av men den verkar ju gå som ett skållat...
a jag va skeptisk till att det va sån störe skilnad på hojarna i 1000 klassen. väldigt lite kolla på dom. varit å harvat på några stycken bara.. har mäst knuffat runt några 600 tyckte det inte va någon störe skilnad på dom-- men jag får buga å ta era ord att honda är slö helt klart Men undrar hur kan en tillverkare som är så stor ..göra en hoj som är det är så stor skillnad på HP (slö) i mot dom andra i samma klass ? är dom bättre på något annat som väger upp. eller är det helt enklet en skit hoj med fina färger . hur menar dom att dom ska folk att välja honda om dom kan få någon som det är bättre klös i , för typ samma pengar . det är ju endå en sport hoj =)..PS gick fint å mosa upp den på 2an
Nya bladen står i en klass för sig Honda mässigt, den är inte lagom längre. Just nu är det Bladen som jagas av konkurrenterna.
Performance.measured on SuperFlow Cycle Dyn
Stock Akrapovič Max. increased powerMax. rear wheel power (HP / rpm) 170.6 / 12290
174 / 12310
4.7 / 12750
Från Akrapovics sida 170,6 orginal modell 08
Performance Blade 2007
measured on SuperFlow Cycle Dyn
Stock Akrapovič Max. increased powerMax. rear wheel power (HP / rpm) 151.3 / 11000
159.3 / 11700 12.1 / 11900.
Det skiljer 20bhp på en 07 mot en 08, kanske därför bladen just nu har vunnit nästan alla tester som har gjorts i år. Nya R1:an fick161 bhp
Nya bladen står i en klass för sig Honda mässigt, den är inte lagom längre. Just nu är det Bladen som jagas av konkurrenterna.
1000RR 04-07 är snygg men slö.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |