Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jamen då byter vi till lördag den 4 juli. Muller på dagen och lite fest på kvällen, hur låter det? För de som vill sova över fre-lördag, inga probs!

Ja inte lördag/söndag heller för den delen

fredag blir bra marcus:tummenupp

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
jag tror att vi kan få loss 2 killar med spettor i sthlm....
jag och en polare som har spettzar.... det tokiga är att jag jobbar mest av alla i hela sverige känns det som.... så det är bäst att ni spikar en tid som passar de flesta... och kan vi haka gör vi absolut det... även om det bara blir på dagen för lite brumma..... vill inte skriva upp oss för att sedan dra tillbaka anmälan... känns så jävla trist att behöva dra sej tillbaka...

men iaf... vi tycker det är en kalasidé att träffas och åka lite... så kan vi kommer vi till 100%.... men som sagt kan jag inte lova att det funkar... när tiden kommer lite närmre så kan jag ge ett mera klart besked....
men tappa inte gnistan/sugen för det... det är och förblir en bra idé....:tummenupp

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
00, Honda, SP1
Ok a men det va så jag mena, tolka de som att vi skulle träffas ses, åka, festa på fredagen sen lördag hejsvejs typ men då e jag med på noterna :gnissla

Såg att det va gjort till på lördagen nu najs najs :banana

Vet faktiskt inte.... Om det är så att dom långväga ska kunna komma på fredag för att kunna vara med på en åktur på lördagen för att festa lite på lördagskvällen?! :confused: :va :3freak

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
fick detta mail av mark jennings nyss:

Your bike is in Kvicksund now, please ring xxxx.
Please remember to bring minimum 3 good straps and the money please ( nothing personal but a lot of people forget that part) !
Regards, Mark.

:banana :banana :banana

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Tänkte det va dax för en bild på den nya hojen.

NIZE!!! Gratulerar! :tummenupp

fick detta mail av mark jennings nyss:

Your bike is in Kvicksund now, please ring xxxx.
Please remember to bring minimum 3 good straps and the money please ( nothing personal but a lot of people forget that part) !
Regards, Mark.

:banana :banana :banana

Gott Abbe, den svåra väntan är snart över :fyllisar

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Grattis!! fan det svider nu att man hoppade av...men men..glad för din / er skull!
Hoppas den håller måttet! :)I

pratade med mark nyss i telefon, han sa att den var fin, men som marcus sa, han har inte så höga krav, vad han tycker ser bra kanske inte jag tycker men det märker vi på torsdag, i värsta fall kör jag hem den till dig och tar med mig ett par killar med västar å kräver att du köper den av mig för dubbla priset:hihi

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
pratade med mark nyss i telefon, han sa att den var fin, men som marcus sa, han har inte så höga krav, vad han tycker ser bra kanske inte jag tycker men det märker vi på torsdag, i värsta fall kör jag hem den till dig och tar med mig ett par killar med västar å kräver att du köper den av mig för dubbla priset:hihi

Gör det...vi är beredda.....

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Va på torsdag redan?? Fan det hinner inte jag...:gnissla Glöm inte å ta en bild av min perla också:tummenupp

lika bra å få det gjort, slutar tidigare på jobbet så det e bara å köra, lovar å ta många kort på din sp2:)

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
När ska du regga den då? Tjata på alla som ännu inte skrivit upp sig på träff listan!!!

beror på hur snabb transportstyrelsen är med handläggningen,m det är ju inte frivilligt man är utan hoj och med detta vädret:tungan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati