Honda SP1-tråden

varl

poit.
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Honda SP2 2005
Fick ett erbjudande att köpa i höstas och det gick inte bara att säga nej -- plånbokens dödsskrik till trots. Drömhojen ville icke förgås!

Tänkte att om jag ska hänga och dingla i tråden får man väl bjuda på en bild iaf så ni ser vad jag ska besudla med tankar om PC3, mods osv.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Jag har k&n filter "över"..... Kan det vara intressant tro?!
Tycker du kan göra flapper mod och PAIR mod oxå när man ändå håller på.....
Titta på www.rc51.org för instruktioner!

PC3 plus mappning gör mycket oxå!

varl

poit.
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Honda SP2 2005
Jag har k&n filter "över"..... Kan det vara intressant tro?!
Tycker du kan göra flapper mod och PAIR mod oxå när man ändå håller på.....
Titta på www.rc51.org för instruktioner!

PC3 plus mappning gör mycket oxå!

Hmmm... Det kan det vara. Jag ska kolla efter vad det sitter för något först bara, men det får jag ta nästa gång jag är i ett garage. Denna veckan har jag semester, hojen packad och efter en dusch ska jag ut på utflykt resten av veckan.

Syns på vägarna!

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
sweet.... dom e fina orginal åxå....:tummenupp

nu ligger den ute.....:gråta
vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....

Last edited:

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
det här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.

Nu överdriver du Abbe....Slappa är egentligen bara en olycklig fd sp1 pilot som längtar tillbaka:D:D

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....

för helvete sacce, get a grip man:D

Nu överdriver du Abbe....Slappa är egentligen bara en olycklig fd sp1 pilot som längtar tillbaka:D:D

han kan köpa sacces:D

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
det här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.
Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mkt ;)

Anser inte att mina svar var spec oseriösa!

Så abe the babe fortsätt gärna gnälla om din hoj du höll på att skänka bort istället för att hugga på andra för det funkar dåligt :D

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mkt ;)

Anser inte att mina svar var spec oseriösa!

Så abe the babe fortsätt gärna gnälla om din hoj du höll på att skänka bort istället för att hugga på andra för det funkar dåligt :D

har jag gnällt om hojen? ge dig nu slappskit och fortsätt med att sprida din dynga i andra trådar som du mindre framgångsrikt gör:tummenupp

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Spettan som kom ut idag på blocket för 75 tusen blir nog lättsåld:va

70K vsa, milen talar för hojen, helt klart samlarvärde pga det, hojen verkar ha full dokumentation åsså, jag tror att han får sålt den.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
har jag gnällt om hojen? ge dig nu slappskit och fortsätt med att sprida din dynga i andra trådar som du mindre framgångsrikt gör:tummenupp
"Buhu jag måste sälja hojen för underpris för de är elfel på den"
Du som är så kaxig kunde väl ha fixat den själv eller?

Jag sprider inte skit, tycker sp1an var en grym hoj så jag vet inte var du får de ifrån.

Säg vart du bor så bjuder ja på en öl så kan vi diskutera saker och ting irl ist om du nu vågar, spöar gärna skåningar :tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!

mr.twin har faktiskt en poäng, men vi släpper det nu.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Kanske till en extrem köpare men det lär inte hända.....

Hade helt klart köpt den om jag hade haft pengarna, fan en Sp1a med 600 mil på mätarn är ju inte nått man ser dagligen... Hojen lär ju vara så gått som ny. :tummenupp

Jag tror Sp1an kommer bli ett samlar objekt inom en snar framtid, så passa på och köp och behåll era Spettor... Dom kommer bara bli dyrare och dyrare...

marrdin

Nu blir vi farliga!!!
Gick med
12 Apr 2007
Hoj
SP1 - 00, XR 650 -03, 1,5st CR 250 -97, CRF 450-07, RMZ 450 -07.

varför inte köra båda?
Det funkar för mig :)

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

Håller med...nu får ni fan ta å lägga ned. Hota med stryk:va:va....finns moppeforum på Bike.se för sånt men kan vi inte ligga på en lite högre nivå här tack?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy