Softishman
Fixare
Jag vill oxå ha en sp2.... Men men, får vara nöjd med min trasiga SP1 så länge....
Jag har k&n filter "över"..... Kan det vara intressant tro?!
Tycker du kan göra flapper mod och PAIR mod oxå när man ändå håller på.....
Titta på www.rc51.org för instruktioner!
PC3 plus mappning gör mycket oxå!
det här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.
sweet.... dom e fina orginal åxå....
nu ligger den ute.....
vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....
Nu överdriver du Abbe....Slappa är egentligen bara en olycklig fd sp1 pilot som längtar tillbaka![]()
nu ligger den ute.....
vill ju inte igentligen...... men polartrycket blir för stort.... ska tillbaka till motardträsket....
Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mktdet här svaret är levererat av en av de största sp1-hatarna, ngn annan som kanske kan ge killen ett vettigare svar för jag tror inte att han blev mkt klokare av detta svar.
Vill minnas att ja ägde en sp1 en gång i tiden, måste nog ha varit för att jag hatade den hojen så mkt
Anser inte att mina svar var spec oseriösa!
Så abe the babe fortsätt gärna gnälla om din hoj du höll på att skänka bort istället för att hugga på andra för det funkar dåligt![]()
Spettan som kom ut idag på blocket för 75 tusen blir nog lättsåld![]()
"Buhu jag måste sälja hojen för underpris för de är elfel på den"har jag gnällt om hojen? ge dig nu slappskit och fortsätt med att sprida din dynga i andra trådar som du mindre framgångsrikt gör![]()
Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!
Kanske till en extrem köpare men det lär inte hända.....
sweet.... dom e fina orginal åxå....
nu ligger den ute.....
Tycker detta börjar urarta..... Ta allt sånt här via pm och låt traden vara till för frågor, svar och trevliga konversationer!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |