fazerfun
Gudomlig sporthojare
Ja, ja, det får bli bilder till helgen. :slutatjatasmiley
Den är importerad via Mark Jennings. 8500 miles = 1370 mil. Den är princip i nyskick och original sånär som på ett par Harris slipon i titan (till salu billigt). Helt oskruvad: orörda kåpskruvar, orörda dämparjusteringar, inte en repa på någon metall eller lackad yta. En dekal vid knähöjd på högerkåpan var aningen skavd, men denna skall ändå ersättas med dekaler från det customer kit som följde med.
Däremot hade tidigare ägare någon konstig fetish för fula dekaler! Jag har hittills plockat av 48st allehanda skumma MC-relaterade dekaler från överallt på hojen. En del av dessa från Castrol-kitet, men de stora på sidorna är fortfarande kvar orörda. De andra kan man alltid skaffa igen om man vill ha dem . Allt annat i kitet fanns kvar, även videon, gratisinbjudan till WSBK-race och introduktionsbrevet från Castrol/Honda.
Trevligt
Även min var en sällsynt fin UK-dam: 900 mil, två ägare, inte en skråma. Jag slapp dekalrivandet men hade å andra sidan ett helvete med ett fulinstallerat larm (om din har larm, riv bort det. På hojar är det som att be om trubbel).