Tack för svar! Ska kontakta Folksam och prata om hojförsäkringen. Har avställningsbar, tjänar på det i nuläget då jag tyvärr kör så väldigt lite.. Ska se vad de kan göra för pris i mitt fall om jag väljer åretrunt.
Håller på att byta till harris justerbara.Någon som anskaffat andra fotpinnar(för föraren)och har rekommendationer på var man hittar bra produkt till godtagbara priser??
Servicemanual har jag liggande här http://sp1.racing.gs/Honda_RC51_SP1_SP2.pdf. Där finns elschemat.
Notera att min webserver är en gammal Raspberry Pi så ha överseende med prestandan ;-)
Hej forumet!
Söker en Sp1:a igen och undrar om någon här kanske tänkt sälja =) ?
Kontakta mig gärna på mail eller telefon. 0734163912, liljacohen@gmail.com
Välmött
Danny
Verkar bara finnas en ute på Blocket just nu.
https://www.blocket.se/annons/stockholm/klassiker__honda_vtr1000_sp_1/91811429
Hej
Min gröna neutral-lampa lyser inte längre. Den lös när jag startade hojen för nån dag sedan men inte sedan när jag kört en stund och la i neutral.
Det är förmodligen dålig kontakt nånstans, men vart sitter givaren? Inuti motorn?
Det finns hur mycket som helst skrivet i ämnet på interwebben. Det som händer när du plockar bort/fixar med den är att den tappas bort och försvinner. Vinst i motoreffekt - har du en pissig motor så vinner du relativt mer än om du har en tajt fräsch motor. En hästkraft, möjligen. Den fräscha motorn ger 130 hästar med ventilationen i originalskick. 130 med ventilation ut till den fria luften. Den sunkiga ger 120 och möjligen 121 utan ventilation till luftburk. Dvs räknat mellan arslet och tron på fan och hans moster. Du tjänar mer i ax genom att banta 1 kg. Lägg tid på något som är kul istället.Oljevent burken som sitter under insugsbryggan, har den nån egentlig funktion?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|