Honda SP1-tråden

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Då får man säga GRATTIS då!!!! :tummenupp :D När är beräknad leverans då? Hur lång tid efter du får den räknar du kunna vara klar med reg och bes och allt så du kan åka?! Inte hittat några slipon där borta i england då?

Så här ser det ut i garaget nu.....:rolleyes:

Min & Fazerfuns hojar kommer packas i container runt den 14/4...sen kommer vi väl kunna hämta dom slutet av april..sämsta fall början av maj...
Ska se till att ha regbes tid bokad & klar till början av maj...
Den som väntar på något gott..väntar ALLTID för länge!!!:huvet

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Personligen tycker jag inte High pipes ser bra ut på SP1, dom ska ha samma vinkel som originalen...sen verkar ju många förespråka Acrapovic Titan till dessa hojar.
"Fazerfun" hade det på sin förra Spetta, & det ljudet var sagolikt!

Jag har bara original..tjohoo!!

Grattis till ny förvärvet

Ja, det var ju lite nättare pipor, låter riktigt gott. Hade varit jäkligt skoj om vi så många som möjligt kunde sammanstråla till sommaren och stå och torrgasa tills soppan tar slut...

:yoparty

NÄR ska vi TA ett HONDA SP1 möte!!?:tummenupp För nu är det tid att planera in ett sådant eller hur!!:banana

:banana :banana :yoparty
[/QUOTE]

Roger_SWE

Skoj på hoj
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
Ducati x 3
En träff är ju alltid kul. Vi (VTR.NU) har träffats ett par gånger tidigare här i Stockholmstrakten. Senast jag var med, så var jag tyvärr ensam SP bland alla Firestorm hojar.

Lite bilder och eftersnack från den träffen.
http://vtr.nu/viewtopic.php?f=5&t=751

Det vore kul om vi fick ihop ett gäng SP hojar, så att jag slipper vara ensam nästa gång ;)
Om vi får ihop tillräckligt många SP hojar, så kan vi möta Firestorm gänget i en träff. Precis som när Mods mötte Rockers :D

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Måste dela med mig lite...fick fler bilder på hojen från handlaren, visade sig att hojen är utrustad med växelindikator, alltid kul med små påskägg!:tummenupp

Bifogat

• instrument.jpg
    instrument.jpg
    24 KB · Visningar: 77

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Nej nej, det var ett KYLSKÅP:hihi F....n va kul det skulle vara om vi skulle kunna få ihop typ en 10 spettor:) Säg bara till,jag kommer....:banana Ska det vara i Stockholmslän eller Östergötland??

För vill ni komma ner till oss i Östergötland så skulle jag kanske ordna en bandag Mantorp eller på Svista.:yoparty .Och eller fixa en grillkväll hos någon som bor i närhet av våran träff. Hoppas bara att eventuella SP1:a träffen inte rinner ut i sanden!!!! Vad säger ni Spetta riders?

Hur många skulle vilja det?? Skriv upp namn så kan vi testa hur många som skulle kunna tänka sig en eventuell träff...Mogge

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Ska det vara i Stockholmslän eller Östergötland??

För vill ni komma ner till oss i Östergötland så skulle jag kunna ordna en bandag på Mantorp!!:yoparty . Vad säger ni Spetta riders?

Hur många skulle vilja det??

Räkna in mig isf!!:tummenupp :yoparty

Last edited:

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
SP1 och SP2 TRÄFFEN

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
SP1/ SP2 träffen

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nej nej, det var ett KYLSKÅP:hihi F....n va kul det skulle vara om vi skulle kunna få ihop typ en 10 spettor:) Säg bara till,jag kommer....:banana Ska det vara i Stockholmslän eller Östergötland??

För vill ni komma ner till oss i Östergötland så skulle jag kanske ordna en bandag Mantorp eller på Svista.:yoparty .Och eller fixa en grillkväll hos någon som bor i närhet av våran träff. Hoppas bara att eventuella SP1:a träffen inte rinner ut i sanden!!!! Vad säger ni Spetta riders?

Hur många skulle vilja det?? Skriv upp namn så kan vi testa hur många som skulle kunna tänka sig en eventuell träff...Mogge

vete fasen om inte jag åsså vågar sätta upp mig, tror att en ny spetta kommer att lösa sig inom någon vecka, har du/ni spanat på ngn helg eller håller du/ni det öppet så länge?

SP1/ SP2 träffen

1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
1. Biltmore (Stockholm)
2. Roger_SWE (Stockholm)
3. Mr.Twin (Norrköping)
4. Icko (Österåker)
5. Razorback (Halmstad)
6. Abethebabe (Falkenberg?)
7. Rayback (Falkenberg??? har inte kollat me honom ännu men han hojtar till om han inte kan/vill)
8. Softishman (Uppsala)

Som sagt, har ni kollat upp ågon ev helg?! Vart ska träffen äga rum? Tror att det kommer vara flest närmast sthlm trakten... Inga problem för mig iaf!
En lång åktur och lite grillning på kvällen blandat med kubb eller nått vore kul!!:yoparty

Ja..signerad av Colin E...phett cool :yoparty :yoparty

Vann strålkastarna på tyska ebay btw...110 Euro + 20 Euro i frakt:gnissla

Grattis då!!!

Någon som har eller vet vart man kan få tag på den svarta liila kåpan som sitter under lysena? Sitter skruvad på under toppkåpan? Skulle vilja ha en extra sån oxå!

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...