Blir det stor skillnad på karaktären på hojen? Man använder knappt 5-6 växel när man kör ändå.
Sådärja! Äntligen står det en SP-1 i MITT garage En 01:a naturligtvis röd/svart... Detta har varit drömhojen länge för mig, så underbar den är! Kan inte bli nöjdare Har hängt med och kikat i tråden ett tag och det har inte gjort suget mindre direkt. Må väl i åskmullrets värld/N
... hur pass utsatta är kylarna vid en lowsider t ex? Fixar det sig med kraschpuck eller är de så pass välgömda att de klarar sig ändå i de flesta fall?...
Hopp hopp, nu står det en -01;a i mitt garage, alldeles silvrig och fin
Mums vad den gick, bara brummat en liten test tur, sitter powercommander och k&n så lite mos borde det vara i den
Är det nån som har en aning om var man kan hitta en servicemanual som är nedladdingsbar?? Hitta en massa till suzuki och yamaha men ingen sp1
Underbar tur i Roslagen idag!
Kom med på bild också...får väl dela med mig!
Och stort grattis till er nya Spettaägare!
Tack! Snygg bild & hoj, ringde Vaggeryd en liiiten stund efter dig och skulle ta den på telefon, men du var morgonpiggare... Lärde mig läxan iaf
opps klantade till länk http://www.bitsize.se/events
Hopp hopp, nu står det en -01;a i mitt garage, alldeles silvrig och fin
Mums vad den gick, bara brummat en liten test tur, sitter powercommander och k&n så lite mos borde det vara i den
Är det nån som har en aning om var man kan hitta en servicemanual som är nedladdingsbar?? Hitta en massa till suzuki och yamaha men ingen sp1
ser ju riktigt nice ut klasse, jag å rayback avverkade åsså några mil idag, vi tog en sväng upp mot ullared där vi parkerade hojarna mitt i smeten så att säg för att ta en glass, när vi är klara och går mot hojarna så ser vi en folksamling, asså helt jävla sjukt, folk har samlats runt våra hojar för att beundra dom, när vi närmar oss så märker folk att det är "nog" deras hojar så de flesta smyger iväg lite diskret men en av de vågar komma fram å berömma dom självklart ville han ju höra hur dom låter och det fick han, han bara log som ett litet barn, hans dotter höll dock för öronen helt sinnes hur en hoj kan dra så många blickar till sig.
vilken blev det då? den för 51K och 1700 mil?
Grattis till nya hojen!
snygg posör-åkning Klasse!
Glass Abbe? Vafan du skulle ju gå ner 20 pannor sa du ju??! Vi ses på Falken imorgon!
Blir det stor skillnad på karaktären på hojen? Man använder knappt 5-6 växel när man kör ändå.
Grattis till nya hojen!
snygg posör-åkning Klasse!
Glass Abbe? Vafan du skulle ju gå ner 20 pannor sa du ju??! Vi ses på Falken imorgon!
Skall bara tillägga att abbe åt ingen glass, han tog två hamburgare och en nuggets istället
du var inte i falkenberg å "plockade" upp den va?
Öhh, jo det gjorde jag. Har jag gjort bort mig fullständigt nu eller??
Grattis till nya hojen! har du några bilder på skönheten?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|