Softishman
Fixare
Öhh, jo det gjorde jag. Har jag gjort bort mig fullständigt nu eller??
Bara du är nöjd så är det ju bra!! Det är det som är huvudsaken!
Vad fick du ge för den? Bilder?
Last edited:
Sådärja! Äntligen står det en SP-1 i MITT garage En 01:a naturligtvis röd/svart... Detta har varit drömhojen länge för mig, så underbar den är! Kan inte bli nöjdare Har hängt med och kikat i tråden ett tag och det har inte gjort suget mindre direkt. Må väl i åskmullrets värld/N
Silverfärgad lr?
Japp, den är i silver. De röda är snyggare men silver får duga, prestandan sitter ändå inte i lackeringen....Silverfärgad lr?
Du har helt rätt att allt är i betraktarens ögon, skulle du vara i mitt garage och bjuda 20" under vad jag vill ha skulle du åka ut fortare än du kom in.
Hojjen har gått 153 mil över vad annonsen sade, inget märkvärdigt i mina ögon.
Nej, den är inte servad på 2400 mil, heller inget problem eftersom jag helst servar själv, har förflutet som mekaniker och jobbar med bilar varje dag så det är inget problem.
Däckena förhandlade jag bort, vill ändå inte ha Dunlop som stod bredvid helt nya, kommer andra däck på tisdag.
Alla kvitton på samtliga servicar enligt intervallet är med, så man kan väl säga att det finns servicebok, alla besiktningspapper, bänkkörning, diverse kvitton på delar m.m.
Tyckte dessutom att han var seriös, han hade bytt till sig hojjen mot en V8 båt som var trögsåld så han tog hojjen för den var lättare att sälja.
Bättre med en kille som säger att han inte åkt mycket på den och heller inte ska åka på den än en kille som säger sig ha gjort det ena och det andra och så visar det sig att han inte gjort ett skit med grejorna.
Hojjen är trots allt 8 år gammal och har gått 2556 mil med min bomprepa idag.
den går riktigt bra och var väldigt trevlig att köra och under veckan som kommer ska den få lite service, och vad kan gå fel det är ju en Honda....
Vad jag gav för den?? Alldeles lagom mycket......
Japp, den är i silver. De röda är snyggare men silver får duga, prestandan sitter ändå inte i lackeringen....
Sådärja, originalprylarna monterade & skönheten nyputsad. Hmmm fortfarande så nöjd
Original rockar!! snygg hoj!
...och goddamn, vilken vacker hoj Visst, det var lite ärgade bultar här och var men lack och kåpor var i nära nog nyskick, inte en repa eller stenskott...sweeet
Dessvärre ville den inte frusta igång, sannolikt pga för lite kräm i batteriet, men det kan vara larmsystemet som fått spel. Tror inte sett en värre kabelhärva under kutsen...skiten verkar kopplat till allt. Efter att ha lusläst en allt annat en pedagogisk manual lyckades jag aktivera något slags service mode och få loss batteriet....
....vilket inte kommer att kunna sättas dit eftersom jag var tvungen att ta bort batterilådan. Säljaren talade sig varm för att mitt ex hade världens läckraste undertail och visst, den var väl ok men såklart helt omöjlig att få reggad pga integrerade blinkers.
Så jag började riva och upptäcker snart att den monterats (skruvats, limmats, tejpats) fast på originalet eller snarare det som är kvar av den (1/3 är bortkapad). Så nu ska all originalplast tillbaks, ska bli kul att se vad det kan gå loss på.
Nä nu ska jag gå ned och putsa lite igen innan det är dags för sängen
GRATTIS Marcus!! äntligen va!!
Men du den ser ju lite muggig ut, höger blinkers..ska den verkligen hänga sådär?
(Hon ser grymt fin ut.....)
Ahh, vilken snygg SP-2
Någon som köpt Db-killer? Måste försöka få ner ljudet lite, kossorna mjölkar ner sig, tanter hytter med näven... Gott ljud ute på vägen men lite pinsamt inne i stan
...och goddamn, vilken vacker hoj Visst, det var lite ärgade bultar här och var men lack och kåpor var i nära nog nyskick, inte en repa eller stenskott...sweeet
Dessvärre ville den inte frusta igång, sannolikt pga för lite kräm i batteriet, men det kan vara larmsystemet som fått spel. Tror inte sett en värre kabelhärva under kutsen...skiten verkar kopplat till allt. Efter att ha lusläst en allt annat en pedagogisk manual lyckades jag aktivera något slags service mode och få loss batteriet....
....vilket inte kommer att kunna sättas dit eftersom jag var tvungen att ta bort batterilådan. Säljaren talade sig varm för att mitt ex hade världens läckraste undertail och visst, den var väl ok men såklart helt omöjlig att få reggad pga integrerade blinkers.
Så jag började riva och upptäcker snart att den monterats (skruvats, limmats, tejpats) fast på originalet eller snarare det som är kvar av den (1/3 är bortkapad). Så nu ska all originalplast tillbaks, ska bli kul att se vad det kan gå loss på.
Nä nu ska jag gå ned och putsa lite igen innan det är dags för sängen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |