Honda SP1-tråden

wass

Ny medlem
Gick med
24 May 2006
Hoj
2002 SP-2

Ser misstänkt lik ut den polsksålda, tysklandskörda sp2a som var till salu i Malmö förra sommaren. Då var den inte inreggad i Sverige och hade, om jag minns rätt, varit omkull. Värt att kolla om någon är intresserad. Fast det kan ju naturligtvis vara en helt annan hoj. Importhoj lär det iofs vara eftersom 03:eek:r inte togs in av Honda till Sverige.

(se: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4183327&postcount=2311)

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Nej inte ännu, folk fattar tydligen inte vilken raritet en spetta är. Men det kommer svida i själen den dagen den försvinner.

Sälj den inte! Köp bara en annan banhoj.... :tummenupp

Oj då, förlåt, hade nästan glömt bort dig oxå....:brinnerup

Om jag skulle få för mig att sälja SP2an ja då vore en RSV med nya fronten och mkt Öhlinsgodis en het kandidat.:tummenupp

Det håller jag med till 100% om....

må også danska deltage i det træf? eller er den en udelukkende svensk foretag?

mvh Halfevil:tummenupp

Alla är välkomna men det blir nog inte i år då jag inte har råd att fixa min hoj.....:huvet

Det går nog bra.
Mitt riktiga namn är nämligen Roger Hatlebrekke = En Norrman :tummenupp

Namnet Roger_SWE är från den tiden jag spelade på nätet och det namnet har sedan följt med till andra forum. Mitt "nick" är alltså lite missvisande.

VA?!:näsblod EN NORRMAN??!?!?!!:huvet Nä nu jävlar, en spion....:krama

Troligtvis en import, har fått det för mig bara, helt utan belägg för det...:rolleyes: Det är ju en -03..... Såldes inte i sverige då...

Den kommer aldrig bli såld för mer än 35 kanske....:död

Last edited:

333halfevil

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Honda SP1, Honda SP2 ,Honda VTR1000F, Aprilia RSV SP 2000
Sälj den inte! Köp bara en annan banhoj.... :tummenupp

Oj då, förlåt, hade nästan glömt bort dig oxå....:brinnerup

Det håller jag med till 100% om....

Alla är välkomna men det blir nog inte i år då jag inte har råd att fixa min hoj.....:huvet

VA?!:näsblod EN NORRMAN??!?!?!!:huvet Nä nu jävlar, en spion....:krama

Troligtvis en import, har fått det för mig bara, helt utan belägg för det...:rolleyes: Det är ju en -03..... Såldes inte i sverige då...

Den kommer aldrig bli såld för mer än 35 kanske....:död

hvad mangler du for at fixa din hoj, kanske at jeg har en stump liggande?

mvh Iv

wass

Ny medlem
Gick med
24 May 2006
Hoj
2002 SP-2
Träff?

Är folk intresserade av att få till en SP1/2 träff någon gång under säsongen? Det var ju lite snack förra året, men jag vet inte riktigt hur det slutade. Nytt försök i år?

Den som vill vara med kan ju räcka upp handen så kan vi se om/var/när som passar bäst.

Skulle tro att semestertider är bäst att undvika, så antingen för- eller sensommar. Ett förslag är sista lördagen i Maj.

Vad sägs?

333halfevil

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Honda SP1, Honda SP2 ,Honda VTR1000F, Aprilia RSV SP 2000
Är folk intresserade av att få till en SP1/2 träff någon gång under säsongen? Det var ju lite snack förra året, men jag vet inte riktigt hur det slutade. Nytt försök i år?

Den som vill vara med kan ju räcka upp handen så kan vi se om/var/när som passar bäst.

Skulle tro att semestertider är bäst att undvika, så antingen för- eller sensommar. Ett förslag är sista lördagen i Maj.

Vad sägs?

GAME ON, jeg er på

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08

Vad sägs?

Det slutade tyvärr med rätt stort manfall sista veckan, tror vi var två eller tre kvar av ett tiotal som anmält sitt intresse.

Jag är på men tänker inte rodda det denna gång.

Bra initiativ:tummenupp

doohan99

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
2000, Honda SP1
Köpa Hugger

Tjena,
Någon som har tips på vart man köper en hugger till Spettan för en vettig peng?

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
hvad mangler du for at fixa din hoj, kanske at jeg har en stump liggande?

mvh Iv

Vad jag behöver? Pengar.....:rolleyes: Kraschpuckar behöver jag!
Ska beställa nya dekaler snart och sen måste det sparas till lack....

Vad sägs?

Får man dyka upp utan hoj då?!:huvet

Last edited:

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Vem är ägaren till den röda SP-1:an som jag har mött nu två helger i rad på bulten? Orginal bakdel med vita baklyktor.

Jesperado

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Honda VTR1000 SP1 -00
Någon som vet om det finns en liten smidig hugger till sp1:an, helst i kolfiber? Det enda jag hittar är stora asfula schabrak med inbyggt kedjeskydd, liknande den pyramid-hugger som satt på min vid inköp...

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Kjöp mina durbahnpuckar då :D hann juh aldrig montera dom :rolleyes: !

Har du bilder på dom? Med fästen? Pris?

Någon som vet om det finns en liten smidig hugger till sp1:an, helst i kolfiber? Det enda jag hittar är stora asfula schabrak med inbyggt kedjeskydd, liknande den pyramid-hugger som satt på min vid inköp...

ebay.com eller ebay.co.uk

Last edited:

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
jaha.....
då var det till att besikta i morron då..... på med alla orginaltryttlar och puttra ner till besiktningen.... sedan hem och skruva tebax allting....
fota och ev. sälja.... den står ju bara mest still.... rullade 150 mil förra året och mindre lär det bli i år.... är tillbaka i motardträsket igen....
är ju så skönt att slippa få en hjärtattack så fort någon kommer i närheten av cykeln.... om någon stöter i motarden gör ju inget... men stöter någon i hondan blir man ju mördare....:huvet
finns lite bilder och info i garaget....
någon som e intresserad innan den går ut på blocket?
pm:a i så fall....

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...