Äh, enligt det resonemanget så skulle jag kunna behålla den i orginalskick juInnan du slänger deg på bågar bör du fundera vad du ska göra med hojen, ska du bara köra lite grusvägar och toura så är bågar rätt onödigt.
De var till "Suzuki RM 85 DRZ KLX 125".Får man fråga vart du hittade dem? Har letat länge på ebay, men inte hittat till bra pris. Tack på förhand
Jag tänkte först testa med en annan metod som är vanlig i bilvärlden.Din solblekta topbox går o fixa me Biltemas vinyl/plastfärg.
Finns lite olika material i dom men Givis hårdplast är lättlackad iaf.
Tvätta av med diskmedel noga och toirka av ordentligt me t-doja - sen måla - blev som nytt och satt hårt
Innan du slänger deg på bågar bör du fundera vad du ska göra med hojen, ska du bara köra lite grusvägar och toura så är bågar rätt onödigt.
Var det dummaste resonemanget jag hört...
En kraschad krashbåge går på en dryg tusenlapp att byta ut, en skadad tank, spräckt motorkåpa etc kan sluta på lite häftigare summor så varför chansa?
Du har väll inte hört så mycket då kanske?
Jag lever för att farkla och har kört en fullsmetad 800 GS i tre år...
Det finns smarta saker, praktiska saker och sen finns det saker som tar plats och är ivägen.
Att tänka efter vad man ska göra med hojen innan man slänger ut pengar skulle vara dumt... öö oh well.
8/10 bågar skyddar inte växelförare bromspedal, kanske kylare och lite plast.
Sen kan man använda bågarna till mycket annat, lasta på lysen och Tooltubes tillex..
Ska väll nämna att jag tänker rally-farkla min hoj dock utan bågar som det ser ut nu
Fotpinnar och bakre bromsskiva hemma. Det gick snabbt trotts att de kom från Kina.
Fotpinnarna ser helt ok ut. De känns stabila och inte för små.
Så länge de passar i mina tidigare fästen utan allt för mycket problem skall det nog bli bra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|