adrian_vg
Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Det ska vara snyggt med.
Trodde funktionen var överordnad allt. Posör.
Det ska vara snyggt med.
Då checkar ännu med en medlem in i VFR-klubben.
Skrev idag under köpeavtalet på en alldeles ny VFR800A
Såg en 2009'a hos en handlare och åkte dit men upptäckte att den saknade ABS. Och det var något jag vill ha faktiskt. Så lite trumpen knatade jag vidare och hittade en sprillans ny 12'a istället som var lite nedsatt.
Säljaren gjorde ett riktigt rökar-pris på RTG-kitet så jag hade fan inte råd att låta bli. Nöjd som fan
Så om ca 2 veckor blir det leverans, hoppas sandsopningen kommit igång lite..
View attachment 382194Bara några veckor kvar nu tills det blir lite varmare. tänkte liva upp tråden med lite bilder på hojen när den var nytputsadView attachment 382192View attachment 382193
Hallå!
Jag gick och la mig ner idag i en hårnålsböj på årets första knixkörning, och lyckades skrapa upp väster kåpa och även väster sida på front-kåpan.
Kikat runt lite efter beggade kåpor, men har också sett att det finns tredjepartstillverkade grejer. Exempelvis
http://www.motorcyclefairingsaleu .com/honda-vfr800i-1998-2001-abs-fairing-others-red.html
Är det nån som har erfarenhet och tips? Jag antar att passformen kan vara lite si och så med tredjepartstillverkade grejer, så det bästa vore väl kanske beggat?
Bra tysk eller engelsk sida där man kan shopa auspuffs till en 99a ?
Du har lite skev uppfattning om miltalen. Hojen går 3-4 ggr så långt minst, om den är skött.Jag kollar på lite äldre modeller av VFR 800 men många har gått en bra jäkla bit, 5000-7000 mil. Hur långt orkar en sån här hoj? Jag kollar på 96-00 modellerna. Är det något speciellt man ska tänka på?
Du har lite skev uppfattning om miltalen. Hojen går 3-4 ggr så långt minst, om den är skött.
Du har lite skev uppfattning om miltalen. Hojen går 3-4 ggr så långt minst, om den är skött.
Börjar bli mer och mer sugen på en VFR 800.
Som vanligt är det en djungel med försäkringar.
Märkesförsäkringen via IF verkade inte vara billig någonstans.
Förslag?
Grattis till bra sug. ;-)
Kolla med Svedea eller BoMC.
Jag hade märkesförsäkringen hos If först också, men bytte till BoMC och sänkte premien med en tusing. Bytte sen till Svedea och sänkte en tusing till.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|