Hade en 800 -08 i styvt 3000 mil vilket var trevligt men justera bort ryckigheten var ett måste så att säga. När 1200'an kom låna jag den av Hondahandlaren och avverkade en skaplig sträcka under en timma vill jag minnas. Var riktigt nöjd då och tyckte den var hur trevlig som helst med dess egenskaper, dock har det inte blivit något köp av denna ännu.
Provkörde nyligen en som gått 3000 mil och den hade typ värre ryckstrul än 800'an någonsin hade? Ska dock inte svära på att det endast var registret som strula men brukar dom "glappa" upp i slutväxeln eller så, något känt strul och om så vad är åtgärd = justering eller dyrt? Eller är det i regel en mapppning som behövs?
Detta var en 2010´a, manuell om knappväxlarna fanns redan då.
Provkörde nyligen en som gått 3000 mil och den hade typ värre ryckstrul än 800'an någonsin hade? Ska dock inte svära på att det endast var registret som strula men brukar dom "glappa" upp i slutväxeln eller så, något känt strul och om så vad är åtgärd = justering eller dyrt? Eller är det i regel en mapppning som behövs?
Detta var en 2010´a, manuell om knappväxlarna fanns redan då.