valmers, jag förstår ej skämtet. Om det vore för min svenska så har jag ändrat så du kanske förstår.
valmers skrev:Du är lika känslomässig när du sågar Honda som jag är när jag hyllar dem.
Chris Ash skrev:Nja, där håller jag inte med, Nyteknik är mer lite träigt svårimponerad oavsett märke, medan du hoppar av stolen om Honda släpper ett nytt datorstyrt tanklock.![]()
valmers skrev:Oavsett märke? Han tycker R1 är nytänkande, men sågar Fireblade, den moderna sporthojens morsa.
Bara det står HRC på locket så....![]()
valmers skrev:Oavsett märke? Han tycker R1 är nytänkande, men sågar Fireblade, den moderna sporthojens morsa.
Bara det står HRC på locket så....![]()
Swedie skrev:Nyteknik, det har nog mer och göra med att jag själv kör Yamaha att jag vill att Yamaha då ska få mer "status" än de redan har, och därmed komma ut på topp år 2004. Behöver jag ens nämna igen att Rossi är min idol? Vilken hoj han än på sitta på? Menar, jag har hållt på Rossi både 2002 och 2003, och han körde då factory honda vettu. Tror inte de där resonemanget funkar.
Axxexs skrev:Har även läst att Davide Brivio (Fortuna Yamaha Team) sagt att "Alex Barros is no longer part of Yamaha's plans"
Dom kollar på Sylvain Guintoli eller Norick Abe nu.
Nyteknik skrev:Sylvain who?![]()
Nyteknik skrev:Han kommer säkert göra succé i MotoGP...
Men efter löneförhandlingen med Rossi är Yamaha kanske inte i position att ha fler namnkunniga förare på lönelistan?
Se är! Något som skulle kunna uppfattas som kritik mot en annan tillverkare än Honda. Otroligt...
Axxexs skrev:Honda har nog fått lösa ut Barros från Yamaha för en summa som dom nog kan köpa ganska många bra förare för!!
Nyteknik skrev:Tror du verkligen att Honda är så intresserade av Barros? Det verkar lite konstigt, tycker jag. Han var kanonvass i slutet av -02 men vad f-n höll han på med -03? Okej, han skadade sig på Suzuka. Men knappast så mycket att det kan förklara det bottennapp säsongen blev för hans del. Honda har Gibernau, Hayden, Biaggi och Edwards. Varför Barros?![]()
valmers skrev:Möjligen för att kunna kicka fjanten Biaggi. Fast den drömmen blir väl aldrig sann.
Nyteknik skrev:Det är möjligt att Biaggi är en fjant. Men han är i gott sällskap. MotoGP-depån befolkas troligen av motorsportens mest omnipotenta samling människor. Var och en anser att de är bäst, hårdast och skyller omgivningen för att de inte är världsmästare. De som inte gör det inför kameran är bara mindre uppriktiga än Biaggi och Roberts. Undantagen kan troligen räknas på ena handens halva.
valmers skrev:Självförtroende och jävlar anamma är viktiga ingredienser för att vinna VM. Att fjanta runt i depån och sura och ignorera fullt regelrätta svartflaggor, som fröknarna Biaggi och Roberts, är något helt annat.
Man tar en Suzuki GSV-R, kör träning, surar över att man inte får till hojen. I depån står teknikerna och väntar på att man ska komma in och förklara vad som är fel, så att man kan försöka åtgärda. Mogen som man är kör man in i depåboxen, slänger hojen och hoppar in i sin husbil. Man vägrar prata med sina tekniker resten av helgen (säsongen).Nyteknik skrev:"Fjanta runt i depån" - vad gör man då?![]()
Chris Ash skrev:Hur kan man hålla på ett märke före en förare???? :kocko
Jag håller inte på Anja Pärson för hon har bytt pjäxor.
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |