Nihlen skrev:2432764Demonterade originalljuset i går och testade men det verkar som jag behöver en liten monteringsinstruktion från det säljande företaget då jag inte riktigt kom fram till rätt lösning... ser ju bra ut i profil men väldigt skum ut framifrån. Vet inte hur jag ska göra, för tillfället sitter originalet på plats igen.
Tror dock att man kanske kan bli av med lite av fartvinden men den moterad.
Annars blir den kanske till salu!
Nihlen skrev:2432934Intressant! Stämmer bra det den kommer här ifrån Stockholm och jag köpte den i Göteborg (Floda)!
Går finfint!
Bara så ingen missförstår mitt tidigare inlägg... Jag kanske säljer kåpan, inte X:n
Trevligt att stötapå försteägaren. En välskött cyckel må jag säga!
Snygg och väldockumenterad
Nihlen skrev:2432983Det bästa med den är ju tanken... känns som man har en farmartank mellan benen!
Har avklarat dryga 100 glada mil med den och mer lär det bli innan snön lägger sig. Brukar du vara med på onsdagsåkningarna från Väsby?
Tänkte försöka (vid väder) haka på nu på onsdag. Vore kul att träffa den prick som ligger bakom att jag till slut fick en så fin hoj.
sannybo skrev:2446561Hej.
Jag är en nybliven ägare till en X11. Otroligt häftig hoj.
Precis hemtagen från tyskland.
Efter att i många år kört V-twin (Honda Shadow 1100) blev jag väldigt trött på detta när vi var i Skottland ett gäng och körde. Flera av kompisarna körde lite mer racinghojar och dom körde åttor runt mig på dom härligt smala kurviga vägarna uppe i highlands. Då bestämde jag mig för att byta hoj till något mer roligt.
X11 var en hoj som jag suktat efter länge så det var bara att göra sig av med "skuggan" och åka och köpa en X11. Ångrar mig inte en sekund.
Nu har jag beställt ett Scorpion slip-on också så att vi får lite mer ljud i bågen. Det måste ju höras att man kommer.
Är det någon som vet hur många X11 det finns i Sverige?
Vad jag förstår så har ju inte Honda tagit in några, utan alla som finns är privatimporterade.
Vi syns förhoppningsvis ute på vägarna.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |