Bikerbitch
Stolt mamma
Härligt! Fan va bra att ni fick för er att lira lite golf. Allt som händer har nog en mening ändå.
SolitudE skrev:2147534Läste igenom alla svar nu, känns bra att läsa!
Jag tror jag gjorde rätt, kunde inte tvinga honom att stanna, trots att jag hade 28 golfklubbor i bilen. Man vill ju inte få problem själv, det kändes som att det viktiga var att han inte stack iväg med hojen igen. Det hade han aldrig fått göra!
Jag känner mig faktiskt lite hedrad över att kunna hjälpa erik med en sån här sak, vet hur mycket han gillar att köra och hur han älskar sin hoj!
Och självklart kommer jag vittna mot killen/killarna när de får fast dom.
/Glenn
überjahn skrev:2148293Finns inte så mycket att skriva, bara det att jag är sjukt tacksam till Glenn och Janne (glenns pappa) som offrade hela golfkvällen för att stå på en parkering i flera timmar! Sen att ni gjorde helt rätt att låta han sticka och såg till att hojen var kvar gör ju inte saken mindre hedervärd! Finns inte mycket man kan göra som väger upp det, att ge mig min hoj tillbaka! Det är det jag alltid håller/hållit på med och lägger alla mina pengar på så ja...Tack!
/Erik.
SolitudE skrev:2160501Fick höra att polisen i västergötland gripit kvinnan som äger bilen men också en man.
Mannen misstänkt för stöld och kvinnan för medhjälp till stöld.
/Glenn
turken skrev:2165675Hmmm... regnr på bilen vore rätt intressant särksilt om den var fräsch
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|