trygg hansa men det är hel års försäkring
Har nästan alltid haft IF och varit nöjd, mycket bra bemötande när det händer något, har dock aldrig haft problem med hojen bara bil och hem.
Att självrisken är 25' gör bara att man tar det försiktigt och inget man skall räkna med att använda..
Du har aldrig reflekterat över att just självrisken är minsta problemet om du kraschar med hojen? Du kanske inte ens kan betala den...Har nästan alltid haft IF och varit nöjd, mycket bra bemötande när det händer något, har dock aldrig haft problem med hojen bara bil och hem.
Att självrisken är 25' gör bara att man tar det försiktigt och inget man skall räkna med att använda..
Du har aldrig reflekterat över att just självrisken är minsta problemet om du kraschar med hojen? Du kanske inte ens kan betala den...
Nja, du skrev att man skulle se den höga självrisken som en anledning till att köra försiktigt. Jag ser nog risken för att göra illa mig, eller dö, som en betydligt större anledning till försiktighet!det var ju typ det jag menade, det var inte jag som klagade på den..
Nja, du skrev att man skulle se den höga självrisken som en anledning till att köra försiktigt. Jag ser nog risken för att göra illa mig, eller dö, som en betydligt större anledning till försiktighet!
Det beror ju så in i helskotta på om man bor på "rätt" eller "fel" ställe. Och RR:arna är dyra över lag att försäkra tycker jag .. dessutom faller jag under 30årsgränsen så det känns som att jag har alla fel här just nu
hahaha
Kolla med Bilsport & MC jag har 3 av mina hojar försäkrade där och har bra erfarenhet av dom + att det finns en tjejförsäkring där.
Sen är det bara att ringa runt hos alla bolag och även ringa flera gånger till varje, det kan skilja mellan olika handläggare har jag erfarit.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|