hopp?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
vill ha en ball bild på mig och hojen så jag tänkte fixa en där jag gör ett IOMTT hopp över ett krön nånstans.. nån som vet några bra ställen?

rödljuset vid eketrägatan (ganska olämpligt ställe dock) vet jag om men annars är det torka.. :va

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Om du hittar till Willy's i torslanda så har du ett "hopp";) vart nära på att köra av där ett antal ggr, pga "hoppet".

Trixet är att det är ett "hopp" och 4m efter det kommer ett till, så du lär behöva bra med fart för att komma över.

Eteam

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Gsxr 1000 K4
vill ha en ball bild på mig och hojen så jag tänkte fixa en där jag gör ett IOMTT hopp över ett krön nånstans.. nån som vet några bra ställen?

rödljuset vid eketrägatan (ganska olämpligt ställe dock) vet jag om men annars är det torka.. :va
Om du kommer från Hällesåker och kör mot Benareby, Mölnlycke, så finns det ett fint hopp i slutet av den första nedförsbacken. Sen har du även ett fint krön på slutet av vägen mot Hällingsjötappen ifrån Hällesåker. Nån meters luftfärd ska dom bjuda på iaf. :)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hahahaha....
Det tog ett bra tag innan min hjärna insåg att det inte var 666 som hade skrivit inlägget!

Ett annat "fint" ställe är dödshoppet ute i skogen...:rolleyes: vad det nu heter?
Alla vet vart det ligger...ut mot marstrandshållet...går en kurvig backe neråt, lite raka och ett megahopp (om man gasar lite väl mycket)!

Kom igen nu...vad heter stället? :va

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
lilla edet och sväng upp mot Stenungsund efter järnvägsövergången kommer ett härligt hopp men frågan är om du vågar ladda :gnissla

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
Hahahaha....
Det tog ett bra tag innan min hjärna insåg att det inte var 666 som hade skrivit inlägget!

Ett annat "fint" ställe är dödshoppet ute i skogen...:rolleyes: vad det nu heter?
Alla vet vart det ligger...ut mot marstrandshållet...går en kurvig backe neråt, lite raka och ett megahopp (om man gasar lite väl mycket)!

Hahaha... Nej du inga hopp för mig inte.
Hade tur sist, annars kunde det vara årets hopp
rakt ner i ett stup på ca: 10m :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hahahaha....

Tänker du på järnvägsövergången där jag tappade vänster fotpinne när jag hoppade? :)

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA

låter ju precis som det jag letar efter.. ingen som kan peka ut det på hitta.se eller nåt sånt?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
här var det jag hoppade:

Bifogat

• hopp.JPG
    hopp.JPG
    168.7 KB · Visningar: 68

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Om det inte blir ett Cadwell Park-hopp, så får du bakläxa!

HarrisWings.jpg

Edit: Kuriosa; var det inte nån junior som hoppade med 125/250 på Knudan?

:yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...