Hotel 626 skräckspel on-line, någon som testat?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Fick ett tips om detta spel http://www.hotel626.com/ är bara "öppet" mellan 18-06, ska tydligen vara något mellan the ring och shining spelmässigt! :skrämd

skriv gärna här om ni testat och vad ni tyckte!
[YOUTUBE-ID]yNO1hYWA3Uk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]pgGEbFXb0Cg[/YOUTUBE-ID]

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ändra tiden på er dator till efter 18.00 och ni kan logga in när ni vill...

Nåja, när man loggar in vill sidan att man aktiverar sin webbcam så de kan ta en bild på dig... Jag har ju ingen webbcam. :(

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ändra tiden på er dator till efter 18.00 och ni kan logga in när ni vill...

Nåja, när man loggar in vill sidan att man aktiverar sin webbcam så de kan ta en bild på dig... Jag har ju ingen webbcam. :(

Du kan väl ha denna bild? Haha, jag hopades verkligen att ett tillfälle till skulle dyka upp för att använda den!:D :D

Bifogat

• JoS CP-TRUCK.jpg
    JoS CP-TRUCK.jpg
    38.3 KB · Visningar: 100

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ni som testade, hur var det? har bara testat xmortis 1 och 2 (korta flashskräckspel, hyfsade) innan så det vore kul med mer:) är det nåt betalspel typ wow eller är det bara att gå in på sidan och lira?:va vad gör man?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
ni som testade, hur var det? har bara testat xmortis 1 och 2 (korta flashskräckspel, hyfsade) innan så det vore kul med mer:) är det nåt betalspel typ wow eller är det bara att gå in på sidan och lira?:va vad gör man?

Jag hann inte lira mer än bara gå ner för en korridor och in i ett rum där man ska fota en brud som ser scary ut (se nedan), Var jäkligt coolt tyckte jag , är "riktiga filmsekvenser" så det ser verkligt ut! :skrämd

När tid finns så blir det att mörklägga hela rummet, koppla ut datorn till stor-TV:n och på med surroundet!!

Tror dock som ovan sagt att det är bra med en snabb lina, För mig gick det snabbat att ladda upp, men det kan nog vara lite tungt för vissa.

Inget betalspel, bara att gå in och lira!:tummenupp

Bifogat

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    12.5 KB · Visningar: 95
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag hann inte lira mer än bara gå ner för en korridor och in i ett rum där man ska fota en brud som ser scary ut (se nedan), Var jäkligt coolt tyckte jag , är "riktiga filmsekvenser" så det ser verkligt ut! :skrämd

När tid finns så blir det att mörklägga hela rummet, koppla ut datorn till stor-TV:n och på med surroundet!!

Tror dock som ovan sagt att det är bra med en snabb lina, För mig gick det snabbat att ladda upp, men det kan nog vara lite tungt för vissa.

Inget betalspel, bara att gå in och lira!:tummenupp

jo, jag testade lite igår jag med... hann till nån liten unge i nån typ av barnsäng som man skulle dra upp en speldosa för, annars fick hon damp och dödade en:D ganska coolt gjort håller jag med om, men jag saknar en story...:va kanske hann jag inte så pass långt att storyn uppenbarade sig, men så vitt jag såg av spelet så är det bara en läskig miljö som man springer runt i panik i...:confused:
nej, då tycker jag nog att exmortis var roligare. där snackar vi läskig stämning, story, överraskningar och allt! dra igång det mitt i natten med surround och ljuset släckt så skiter du nog i byxan ska du se!:D

här har du länkar, testa det:tummenupp

ettan: http://www.newgrounds.com/portal/view/189227
tvåan: http://www.newgrounds.com/portal/view/303832

edit: hittade ett till spel av samma skapare som exmortis! "goliath the soothsayer" http://www.newgrounds.com/portal/view/422645
verkar spännande! det har nästan samma poäng som exmortis (satt av andra som spelat det) så jag har höga förväntningar på detta!:tummenupp ska testa ikväll, eller rättare sagt inatt:D

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
läbbigt spel, sitter i ett rum med kodlås och kommer fan inte på koden

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO