AndreasNo
Bannad
Nä, de e sexistiskt. Kvinnor är inte objekt, dom e personer och ska inte dömmas utefter utseendet.
Men en tråd i rent utbildningssyfte för våra 125cc-medlemmar då?
Nä, de e sexistiskt. Kvinnor är inte objekt, dom e personer och ska inte dömmas utefter utseendet.
Det här var ju en kass tråd. Jag hade ju räknat med att det skulle leda till några skamliga förslag, men så var det tydligen inte...
ooh, jag har lite dåliga minnen med bastu och sex. Vätskebrist är farligt, men va fan. När ska jag komma?3060484Vill du komma hem till mig och bli sexuellt utnyttjad i min bastu?
ooh, jag har lite dåliga minnen med bastu och sex. Vätskebrist är farligt, men va fan. När ska jag komma?
word!! det ska börjas i tid har jag hört3059609Men en tråd i rent utbildningssyfte för våra 125cc-medlemmar då?
Man kanske skulle låna ut kameran till nån vettig person någon dag när man surfar eller liknande och försöka kvala in här vad är kriterierna för att kvala då?
hehe låter inte helt fel har ju gjort en liten förhandstitt i ocensurerat tråden får se om det blir fler sånna efter nästa vecka när jag våldgästat tylösan3062426du kan komma hit skall jag ta lite kort lovar att dom korten kvalar in
kort 1 =Röv
kort 2 = röv ur annan vinkel osv
Det är lugnt, jag kan säga vad du vill.3060553VAAAAA!! e du inte oskuld???? hmm nu blir de jobbigt
men om du säger snälla c@rro inte så hårt jag e ju bara 19 kan det funka
någon som är bra på lobotomi snälla skicka ett pm snarast!
Han vägrar ju... envisas med att va "sjuk", åka till Kalmar och London.... jag har till och med hört den om "jobbet"...3055300åååå suck ta bort va smörigt sätt på han nu så vi slipper smörsnacket
Jag har en.... jag har en....3059021Jag håller med
Do it C@rro, ta honom :brudar3063817Det är lugnt, jag kan säga vad du vill.
Do it C@rro, ta honom :brudar
Men va fan jag måste hålla handen å pussas i nån månad först juh
men om vi pussas nu, så e de ny månad om en vecka
Fan c@rro va hände med hottisen du har på sidan 6 då???
vem ere som spela svår sägeru =P ¿
Alltså... ja vet inte men det där med att köpa grisen i säcken känns ju3067765Han är ju gift så jag får förbli olyckligt kär
svår å svår man får ju kolla om han kan hångla först, kan han inte de så måste man köra me huve värk eller mens
då slipper man sånt å kan kolla det först och dra på han nästa gång
Det är lugnt, bara att höra av sig3067507Men va fan jag måste hålla handen å pussas i nån månad först juh
men om vi pussas nu, så e de ny månad om en vecka
Alltså... ja vet inte men det där med att köpa grisen i säcken känns ju
Först genomgår man steg 1 och 2 ganska nära inpå varandra, sen om det ger goda resultat går man viidare till steg 3
1. Hångla
2. Ligga
3. Konversera
Det är lugnt, bara att höra av sig
Han är ju gift så jag får förbli olyckligt kär
svår å svår man får ju kolla om han kan hångla först, kan han inte de så måste man köra me huve värk eller mens
då slipper man sånt å kan kolla det först och dra på han nästa gång
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |