Hottisar på sporthoj

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Jag tänkte att jag skulle få hans medkännande först men tydligen så blev han okontaktbar. Bild kommer eventuellt ;)

lägg ut lägg ut lägg ut ........:tummenupp

Jo man e ju de satans hottis tråd hjälper ju inte att de va ett dussin rosor i trailern när jag vakna i morse från HAN men för bra för å va sant

va de inte 2 dussin va de inte 24 st????:va och en annan som e gla om hon skulle få en ros

Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag tänkte att jag skulle få hans medkännande först men tydligen så blev han okontaktbar. Bild kommer eventuellt ;)

what a fuck just bring it out i never ask the hottiss

lägg ut lägg ut lägg ut ........:tummenupp

va de inte 2 dussin va de inte 24 st????:va och en annan som e gla om hon skulle få en ros

Jo de va de bara blomster överalt saaaaatan va kär damen e

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
varsågod, jag gilla bilden iaf fast de hade vart trevligare om man hade sett ansiktet med :tungan

ansiktet har du i mitt garage... nästan iaf :D

Jag insåg att du skulle knäcka honom totalt om du fick veta sådant. Jag måste vara snäll mot honom, annars får jag aldrig besöka örebro igen :6surkart

ääh han tål den lille fisen...

Last edited:

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
ja din jäkla kära sak FAN vill oxå hahahahahah:arsele

ja va fan skallman säga dena man från hottis tråden som vritt min skalle va fan skalljag göra me han ni damer som vet vem jag pratar om av eller på dissa eller hissa skall jag eller dumpa fan satan jag e kär sånt virus som aldrig drabbar en c@rro

nu e de röstning jag lovar att följa utslaget

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
Jaa så som folk här sprider bilder på mig omkring sig så e de ju inte helt osannolikt :gnissla

bara de att jag tror att de va du som lagt ut den så de så :tungan :arsele

ja va fan skallman säga dena man från hottis tråden som vritt min skalle va fan skalljag göra me han ni damer som vet vem jag pratar om av eller på dissa eller hissa skall jag eller dumpa fan satan jag e kär sånt virus som aldrig drabbar en c@rro

nu e de röstning jag lovar att följa utslaget

fan carro även om du börjar uppföra dig som en tjej en riktigt tjejig tjej med fnitter och rubbet så röstar ja på att du ska behålla han även om du skrämmer mig lite ibland .. fan carro jag har bott med dig och har fan aldrig sett dig så här så behåll han :D:yoparty

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
bara de att jag tror att de va du som lagt ut den så de så :tungan :arsele

tyst nu :D

jaja okey ja kanske la ut den själv nånstans då.. men då la jag den där den hörde hemma iaf tror ja nog :va

har ju lagt ut endel bilder i den andra bildtråden här brevid :näsblod
även där har andra spridit ut bilder utan min tillåtelse :mad:

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
tyst nu :D

jaja okey ja kanske la ut den själv nånstans då.. men då la jag den där den hörde hemma iaf tror ja nog :va

har ju lagt ut endel bilder i den andra bildtråden här brevid :näsblod
även där har andra spridit ut bilder utan min tillåtelse :mad:

vadå?? menar du den inte skulle höra hemma här i vår älskade hottistråd???? nu fattar ja inget:confused: killar i uniform e ju hotta dock tror ja du hade en liten unge på armen om ja inte minns helt fel ( har fotografiskt minne)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
vadå?? menar du den inte skulle höra hemma här i vår älskade hottistråd???? nu fattar ja inget:confused: killar i uniform e ju hotta dock tror ja du hade en liten unge på armen om ja inte minns helt fel ( har fotografiskt minne)

mje ja vet inte... _jag_ skulle aldrig lägga den här men om ni flicks tycker den ska va här får ni väl lägga in de, haha..

ja du kommer ihåg bra.. samma lille unge som står o håller i min hoj i mitt garage... also known as lillebror Viktor :)

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
mje ja vet inte... _jag_ skulle aldrig lägga den här men om ni flicks tycker den ska va här får ni väl lägga in de, haha..

ja du kommer ihåg bra.. samma lille unge som står o håller i min hoj i mitt garage... also known as lillebror Viktor :)

riktigt söt va han iaf... och minnet sviker mig inte denna gången heller hahaha men den senaste bilden hör ju hemma här iaf ;)

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
blir efter studierna
han e sötast o coolast av alla ungar i stan... han ska bli motogp-förare när han blir stor...
oh yeah, mitt liv är fullbordat, en bild på mig hör hemma i hottistråden :D

:yoparty

ja nu e du la inte lika bitter för att den blev utlagd:tungan
jasså skall han bli de (en storebror som lite smått påverkat han?!)

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
App app, mycke snack och lite verkstad igen. Varannat inlägg med bilder tack eller är det slut på hottisar nu? :skrämd

Fifan vad jag gnäller :näsblod

Fanjunkarn

Än så länge lever jag.
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Lever på hoppet om mellanklass
Vad äre för bild du har på mig igentligen? :nyfiken

:snilleblixt: Hon kanske fått tag på vår AssGrass logga:näsblod

Om inte annat så kastar jag fan upp den:yoparty (Med risk för permban förmodar jag)

EDIT: NiklasL, Ta och klipp ut en bild på Madass från G-viks filmen :brynad

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...