AndreasNo
Bannad
Och jag kan inte komma dit.
"jag ska va me min flickvän, tiihihih"... BLAAAJ!!!
åk dit o ljug ihop massa historier för flickorna nu... vädret e hyffsat, på me lite kläder o sätt dig på hojen så kommer du ner lagom i tid...
Och jag kan inte komma dit.
Jahapp, blev en ny bild på mig idag, inte för att den är speciellt "hottie", men det är iaf en bild bland alla textinlägg
Njae, inte förrän söndag.. Verkar lite dumt att köra ända till gbg för att supa, och sen köra hem på natten!
Har grejjat bil nu men om jag drar måste jag va hemma i knutstorp vid 08:00 senast igen ...beslutsångest
du får det att låta som någe negativt
neeh... bara mena att såklart han e söt när han ba e 18... min lillebror e oxå jättesöt, alla små barn e söta
Jag tyckte du va rätt barnslig, men inte speciellt söt
Har grejjat bil nu men om jag drar måste jag va hemma i knutstorp vid 08:00 senast igen ...beslutsångest
Jau barnslig e jag, men faktum kvarstår ju ändå att ja e gammal..
Njee...Hade du vart gammal hade du tagit ner Mig på backen. Men nu vare så att NiklasL och jag tog ner Dig, Vilket måste innebära att du är en liten fjutt?
Jamen då så! Bara att komma då ju! Du får väl ta dej i kragen tidigt i morgon bitti!
nyktra flickor får aldrig hångla jag vill me
Mycket Spännande!
mycket... du får helt enkelt gå in i mitt garage o kika på lillbrorsan tills de dyker upp fler hottisar...
mycket... du får helt enkelt gå in i mitt garage o kika på lillbrorsan tills de dyker upp fler hottisar...
ja, det var lite torka på bilder på slutet av tråden. så jag får väl göra det i väntan på nyheter här..
meeeh vad fan.......... han e ju bebis..
jahopp. finns det bara tjugotvå hottisar på sveriges största hojsida?
nä, komigen nu. Jag vill ha mer ögongodis.
Ögongodis eller inte, lovad Miss Orchidee för ett tag sedan att hon skulle få en bild men ni får nöja er med denna helt enkelt ( om det nu funkar ).
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |