samhainie
Guest
Jag är lite blyg av mig så du får nöja dig såhär, varsågod .
men vad f*n är nu detta?! har jag hånglat utan att passa på och tafsa på den där, hur dum får man vara?
Hopp skickar in en bild utan tröja efter som de verkar vara poppis.
men vad f*n är nu detta?! har jag hånglat utan att passa på och tafsa på den där, hur dum får man vara?
Nästa gång kanske du är nykter nog att komma ihåg hånglet och kan ju då passa på att tafsa lite med .
Skönt att jag inte var lika full utan istället la mitt tafsande på minnet, mums .
DU! om vi skulle springa på varandra fler ggr så måste jag ju ta igen allt jag missat och inte minns...
DU! om vi skulle springa på varandra fler ggr så måste jag ju ta igen allt jag missat och inte minns...
Jajemän, den va fin faktiskt....3190536Blomman skulle ligga med dig bara pga frisyren, hon är svag för den typen .
Jag tycker det börjar bli väl tunt med bilder här i tråden....
eyyy, du ska fan inte dela med dig, du är ju min privata hottis, dem andra får dig först när du är avdankad :3227609Om jag visste hurihelvete man lade in bilder, så..
eyyy, du ska fan inte dela med dig, du är ju min privata hottis, dem andra får dig först när du är avdankad :
Återstår att se om du kan stå för dom där orden .
Om en tjej lägger huvudet på en tvättbrädemage, när det är myspys i soffan med levande ljus, får hon ont i örat efter en stund.
Det problemet uppstår inte om hon lägger huvudet på min mage.
Hon kvävs istället?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |