Hottisar på sporthoj

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag är kär.. i rödhåriga. :tuttar

Upp med bild så man får se vad som erbjuds då! :tummenupp :yoparty
Nu har jag precis färgat håret i dagarna... så... fast det är rtt fortfarande, men det är inte lita ljust och lysande som innan, Det är mycket mörkare nu men lite rött är det kvar fortfarande.

ah, försökte få upp en bild, men den bråkar och jag orkar inte fippla med den nu... tar en ny bild nån dag och slänger upp :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Nu har jag precis färgat håret i dagarna... så... fast det är rtt fortfarande, men det är inte lita ljust och lysande som innan, Det är mycket mörkare nu men lite rött är det kvar fortfarande.

Lite mer "moget" och "seriöst" då.

:) :D :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ah vad du ska sega då.. Mörkare rött? Jag som tyckte just det röda var döhett. Får väl se hur det blir med "lite mörkare".. Efterallt är jag färgblind, så kanske inte blir så stort skillnad..
Haha, ja men då så...... ;) Jag är fortfarande rödhårig i hjärtat och själen (läs: sängen :rolleyes: ) ;)

Lite mer "moget" och "seriöst" då.

:) :D :tummenupp
Precis, jag har blivit gammal och skit tråkig...

rensat ut alla salampkläder i garderoben och ersatt dem med dräkter av dyraste snitt.
Slutat dricka öl och dricker nu mera bara konjack eller gammal rökig whiskey.
Har även sagt upp Moore och Bike, för tidskrifter som DN och Ekonomi nytt.

Yeah Yeah, som om det nånsin kommer hända :hihi

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
rensat ut alla salampkläder i garderoben och ersatt dem med dräkter av dyraste snitt.
Slutat dricka öl och dricker nu mera bara konjack eller gammal rökig whiskey.
Har även sagt upp Moore och Bike, för tidskrifter som DN och Ekonomi nytt.

Yeah Yeah, som om det nånsin kommer hända :hihi

Gött att höra att det är gamla hederliga bett... Blomman man tjötar med!:tummenupp :yoparty Du får fan se till att komma hem snart!!:mattias :mad:

Bidrar med en bild för att väcka tråden lite:tummenupp :) :gnissla
OBS! Bilden föreställer en viss "känd" Profil här på SH :) :gnissla :väktare :bitter
Gissningsleken!:) :D

Bifogat

• Happy_brills.JPG
    Happy_brills.JPG
    71.8 KB · Visningar: 286

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hur blev han det?
hahaha, jag antar att det är AndreasNo du syftar på... men shit vad det är olikt honom i så fall :rofl:

Hur blev han bannad förresten?

Limez: Jag kommer hem den 5e December och hälsar på :) Och sen kommer jag hem igen vid jul, den 22e på kvällen tror jag, och så är jag hemma till och med den 28e :banana (VILA :) )

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
XT 660 X Adventure edition
hahaha, jag antar att det är AndreasNo du syftar på... men shit vad det är olikt honom i så fall :rofl:
Hur blev han bannad förresten?

Sitemanagern tål inte kritik så bl a Engström, ironmike, pizzabagarn mfl har åkt ut den senaste veckan och fler är på G förmodligen jag med för att jag yttrar mig överhuvudtaget. Eller så blir detta inlägget borttaget som alla andra som kritiserar.
Det är inget fel på SH och folket där men yttrandefriheten suger fethårt...:va

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Dessutom är jag 39 bast och min egen hunk brewdar ;)

Bifogat

• 39 bast.JPG
    39 bast.JPG
    149.3 KB · Visningar: 182

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Efter mycket tjat från våra hängarounds inser vi att det är dags, vi kan inte undahålla er denna repris längre.

De håriga!
Teo- och Juggepuddingen på SH-fekke!!:whip

IMG_1952.jpg

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Efter mycket tjat från våra hängarounds inser vi att det är dags, vi kan inte undahålla er denna repris längre.

De håriga!
Teo- och Juggepuddingen på SH-fekke!!:whip

IMG_1952.jpg
Teo påminner lite om John Travolta på den bilden... hurvida det är till hans fördel eller ej, låter jag vara osagt... :gnissla:

Jeje flashbacks,jag minns en gammal tråd i GBG forumet där det spårade ur med nakna hunkar :D
Herregud, vad va det för tråd? Hur kan jag ha missat den? eller minns jag inte att jag själv startat den? Det låter som något som jag skulle kunna göra....

PS. Jag har hittat en till hottie här på SH som råkar bo i Norge, kör R1 och är medlem på sh, dock har jag inte hittat honom här än... :drool:

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Teo påminner lite om John Travolta på den bilden... hurvida det är till hans fördel eller ej, låter jag vara osagt... :gnissla:

Herregud, vad va det för tråd? Hur kan jag ha missat den? eller minns jag inte att jag själv startat den? Det låter som något som jag skulle kunna göra....

PS. Jag har hittat en till hottie här på SH som råkar bo i Norge, kör R1 och är medlem på sh, dock har jag inte hittat honom här än... :drool:

Bwahaha, det menar du inte? :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...