Har jag gett dig rätt att lägga in en bild på mig??Näää bli inte nunna här e en kandidat..![]()
Ärligt!!! Nu har jag kollat denna tråden hundra miljarders ggr och nä... Inte en enda jävla hottis som jag tycker ser åtminstone liiite bra ut.... Det är nog fel på mig, nä det MÅSTE va fel på mig... Ett stort sådant dessutom![]()
Det är nog bara så... Bruzda ska bli nunna![]()
Nja, det är bara positionsljuset ^^ , bromsljusen funkar. ska byta lampa snart, men dom går åt som smör i solsken...2994611
EDIT: Sharpedge, om jag inte är helt ute och cyklar så är ditt ena bromsljus trasigt, eller om det var halvljus. Förutsatt att det var dig jag låg bakom för några dagar sen vid 09.30 i gamlestan ut på E20.
Har jag gett dig rätt att lägga in en bild på mig??![]()
![]()
![]()
ajja, eftersom ni inte har min bild här får man väl lägga till sig själv då....![]()
![]()
Borde det inte finnas en SH-tjejhottistråd(långt ord) i jämnställdhetens namn?
![]()
![]()
![]()
![]()
heh.. öööh.. tack?2996385dude...du påminner om samwise gambjee i sagan om ringen på den högra bilden![]()
ajja, eftersom ni inte har min bild här får man väl lägga till sig själv då....![]()
![]()
Ärligt!!! Nu har jag kollat denna tråden hundra miljarders ggr och nä... Inte en enda jävla hottis som jag tycker ser åtminstone liiite bra ut.... Det är nog fel på mig, nä det MÅSTE va fel på mig... Ett stort sådant dessutom![]()
Det är nog bara så... Bruzda ska bli nunna![]()
---heh, ett slick får jag väl vara nöjd med dårå2997093Bild 1 = slicka på
Bild = John Travolta
Nu hade jag tur att Bosanac la in en bild på mig så jag slapp göra det själv. Anser att jag e minst lika snygg som Sharpedge.Hallo bild ?![]()
![]()
Tror han syftar på Sharpedge´s blygsamhet och självinsikt.
Nu hade jag tur att Bosanac la in en bild på mig så jag slapp göra det själv. Anser att jag e minst lika snygg som Sharpedge.![]()
Hallo bild ?![]()
Vadå, ja har då fan letat som en galning efter den där topma bakom visiret, men ja hittar fan ingen.2998099Det som är fördelen med hojåkning..att cheyerna tror det är tompa cruise bakom det svarta visiretom dom bara visste!
/Martin
![]()
Tror han syftar på Sharpedge´s blygsamhet och självinsikt.
Vadå, ja har då fan letat som en galning efter den där topma bakom visiret, men ja hittar fan ingen.
en riktig Pete Michell "Maveric" kör med pilotbrillor och utan hjälm:
:
Som sagt självförtroende är aldig fel. Men det var ju kul att jag kunde glädja någon ikväll med mitt inlägg.Fast det är fult att peta på någon
![]()
F´låt!![]()
Ska försöka attmindre så här får du
![]()
istället...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |