How to kill a fireblade...

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
P@trik skrev:
2685065 Engelsmän kör alltid på fel sida.Dom semestrar väl lite och han glömmer bort sig.

Har aldrig fattat hur Britterna kan vara så konservativa och trotsa omvärlden med att köra på "fel" sida av vägen!

Mojjje

Freak
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Yamaha YZF-R1 -98
hihihiiiii vilket jävla iq-minus!!!!! Fan rätt åt idioten! Synd bara på den fina bilen......:rolleyes:

LuckyExplorer

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2006
Hoj
Cagiva Lucky Explorer 750
krocka med en bil förtjänar väl ingen.. är vederbörande en normalt vänster körande förklarar det saken.

Men- däremot - att många filmer visar folk utan några skydd överhuvudtaget förvånar mig.. inte ens handskar. Alla som gjort en riktig vurpa vet vad skydd gör....

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
lerox78 skrev:
2685062 vad fan gör han i fel körfält i kurvan
Dom var ju engelsmän. Du vet kanske själv om du åker till ett land med andra trafik regler att det kan bli lite jobbigt, för dom gammla rutinerna finns där i ryggmärgen!

Ktm_exc

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2006
Hoj
en sak med 2hjul
Mojjje skrev:
2685137 hihihiiiii vilket jävla iq-minus!!!!! Fan rätt åt idioten! Synd bara på den fina bilen......:rolleyes:

Synd om motorcykeln och kameran och en liten tyst minut åt bilen:rolleyes:
Om han var engelsman så tycker jag det är lite väl hårt att kalla honom idiot!

Last edited:

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Det såg ju minst sagt lustigt ut (hoppsan!) :D Som några har påpekat så glömmer han antagligen att det är högertrafik. När jag besökte Sverige efter att ha kört vänstertrafik i ett år så lyckades jag bara lägga mig i mötande körfält en gång :tungan

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
P@trik skrev:
2685065Dom semestrar väl lite och han glömmer bort sig.

Prova köra vänstertrafik ett tag, stanna sedan och tanka eller nåt och kolla hur mycket vänstertrafik ni kör när ni i gammal god stil lämnar macken :rolleyes:

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
alexander_pehrs skrev:
2685409 Dom var ju engelsmän. Du vet kanske själv om du åker till ett land med andra trafik regler att det kan bli lite jobbigt, för dom gammla rutinerna finns där i ryggmärgen!

jo jag tänkte på det efter jag skrev så jag var lite snabb där....kan ju vara att tänka på om man skulle till eng...

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Ibland tycker man att man gör idiotgrejer i trafiken när man kör hoj. Man missbedömer en kurva, kommer lite för långt ut i spåret och slickar vägkanten. Man drar lite för mycket i gasen och får hjärtklappning av adrenalin när omgivningen blir allt mer suddig då farten ökare från Warp 10 till lunatic speed.

men att göra vilda chansningar a la rysk rolett still. Killen kör i mötande körfält i skymd kurva. Varför!!!!!!!?

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
efter en vistelse i thailand i sex mån ( vänstertrafik).. så hemma igen tankade, kör ut ooops :gnissla låg i vänsterfilen började fundera i korsningen varför lysena satt på fel sida. :rolleyes: ... så de va i med backen å över till andra sidan, som tur va så va de lite trafik... så de e jävligt lätt hänt.....:rolleyes:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...