Howdy folks!

Gammalågalen

Med lem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Sucka DR650 vinter-ök, Traja TT600 03
Ja, vad säger man? Nu är jag här och ska försöka bidra med mina små hjärnsläpp till den samlade visdomen på SH.

Jag har redan noterat, att jag kommer att träffa några av er på Gelleråsen den 17/7. De som vill känna igen mig, skall spana efter en gul/grå Blade 01 under en silverfärgad SHOEI-kruka. Jag kommer INTE att ha några glasspinnar i chucken då.

Om någon bor åt mina krokar (Tyresö/Älta) och känner för en tur, så hojta...

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Gammalågalen skrev:
Ja, vad säger man? Nu är jag här och ska försöka bidra med mina små hjärnsläpp till den samlade visdomen på SH.

Jag har redan noterat, att jag kommer att träffa några av er på Gelleråsen den 17/7. De som vill känna igen mig, skall spana efter en gul/grå Blade 01 under en silverfärgad SHOEI-kruka. Jag kommer INTE att ha några glasspinnar i chucken då.

Om någon bor åt mina krokar (Tyresö/Älta) och känner för en tur, så hojta...

Lite OT här, men du är RUSKIGT likt Steve martin på din avatarbild (om det nu inte är han förstås, men vad vet jag mitt dumma luder) :D

Gammalågalen

Med lem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
mankan skrev:
Lite OT här, men du är RUSKIGT likt Steve martin på din avatarbild (om det nu inte är han förstås, men vad vet jag mitt dumma luder) :D

Vet inte vad du har mot Steve Martin, men så jävla ful är han väl inte. Själv tar jag det som en komplimang - tror jag...

Tack iaf för att du svarade.

/GåG

Gammalågalen

Med lem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
mankan skrev:

Vet inte vad du har mot Steve Martin, men så jävla ful är han väl inte. Själv tar jag det som en komplimang - tror jag...

Tack iaf för att du svarade. :tummenupp

/GåG

Ber tusen gånger om hundra kronor, men det är webfiltret här på jobbet som spökar, därav dubletten. Kommer (nästan) aldrig att upprepas.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...