http://www.motorgoedkoop.nl/

Majje

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R
Någon som beställt skinnställ från denna sidan? Jag funderar på hur lång leveranstiden brukar vara. Från butikerna själva brukar man ju ofta få optimistiska svar ;)

EDIT: Även tips om andra butiker inom EU med snabb leveranstid är mycket välkomna. Har köpt hoj idag så vill fixa det så fort som möjligt. :tummenupp
 
Last edited:

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Köpte hjälm och stövlar på mlol.de för några veckor sen. Använde dem knappt en vecka efter gjord beställning...
Kan inte annat än rekommendera!
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
Majje skrev:
Någon som beställt skinnställ från denna sidan? Jag funderar på hur lång leveranstiden brukar vara. Från butikerna själva brukar man ju ofta få optimistiska svar ;)

EDIT: Även tips om andra butiker inom EU med snabb leveranstid är mycket välkomna. Har köpt hoj idag så vill fixa det så fort som möjligt. :tummenupp


hum, växjö varför inte kolla in flying eagle. har rea på en del ställ nu var inne och köpte ett för 3000:- i förra veckan. Då kan man ju prova med så kan du köra redan på måndag :banana

Grattis till bågen....

Btw det är inte gamla q2 majestah som döljer sig bakom nicket majje ?
 

Majje

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R
Klrz skrev:
hum, växjö varför inte kolla in flying eagle. har rea på en del ställ nu var inne och köpte ett för 3000:- i förra veckan. Då kan man ju prova med så kan du köra redan på måndag :banana

Grattis till bågen....

Btw det är inte gamla q2 majestah som döljer sig bakom nicket majje ?

Tack för tipset, ska kolla det imorgon på lunchen. Det ligger precis vid mitt jobb (Atea). Javisst är det [oDe]Majestah som döljer sig bakom nicket ;) Vem är du? :)
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
Majje skrev:
Tack för tipset, ska kolla det imorgon på lunchen. Det ligger precis vid mitt jobb (Atea). Javisst är det [oDe]Majestah som döljer sig bakom nicket ;) Vem är du? :)

[ReQ]Killerz senare duff-Klrz nu endast klrz :) aka Palle...

Grattis till hojkortet får man väl säga. Vad är det för 9a du tjackat, grön får man hoppas :yoparty
 

Majje

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R
Klrz skrev:
[ReQ]Killerz senare duff-Klrz nu endast klrz :) aka Palle...

Grattis till hojkortet får man väl säga. Vad är det för 9a du tjackat, grön får man hoppas :yoparty

Aha, hade mina aningar när jag kollade din profil (dock inte hört dig kallas Paul nån gång) :) Kul att se dig här, hade ingen aning om att du kör MC. Du behöver inte gratta för kortet, för det har jag inte än. Men det kommer snart :). Har köpt en ZX9R -99. Tyvärr inte grön, det var färgen jag helst ville ha. Men blå funkar också tycker jag :Bugar

Vi får ta och köra lite tillsammans i sommar då! :7peta ;)
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
Majje skrev:
Aha, hade mina aningar när jag kollade din profil (dock inte hört dig kallas Paul nån gång) :) Kul att se dig här, hade ingen aning om att du kör MC. Du behöver inte gratta för kortet, för det har jag inte än. Men det kommer snart :). Har köpt en ZX9R -99. Tyvärr inte grön, det var färgen jag helst ville ha. Men blå funkar också tycker jag :Bugar

Vi får ta och köra lite tillsammans i sommar då! :7peta ;)

Klart vi får ta och köra lite ihop. PMar över icq nr...

Lycka till med kortet säger jag istället då!
 

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
2009, KTM EXC 450
JoUh skrev:
Köpte hjälm och stövlar på mlol.de för några veckor sen. Använde dem knappt en vecka efter gjord beställning...
Kan inte annat än rekommendera!

Skickade dom ett fraktnummer så man kan söka reda på frakten eller kom grejerna bara?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top