Huawei U8100 android mobil 999kr på expert

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
är det nån som vet nåt om den??

finns lite på nätet men vill veta mer.
heter åxxå
T-Mobile Pulse Mini

är det nått att ha??

obruT

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag skulle inte köpt den om jag var dig den har ju ett gammalt android system bättre att sattsa på en telefon med minst android 2.0

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag skulle inte köpt den om jag var dig den har ju ett gammalt android system bättre att sattsa på en telefon med minst android 2.0

I en review stod det Android 2.1 - det går kanske även att uppgradera mellan OS-versioner?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Var ser man att den har en "gammal" Android version? Hittar inte?:va

Oftast är det så när det står att telefonen har android så är det oftast en gammal vision annars brukar det stå att det är 2,1 tex

Kan ju vara de men tvivlar på de eftersom den kostar 1000kr

I en review stod det Android 2.1 - det går kanske även att uppgradera mellan OS-versioner?

Jaså??? Då kanske det är en bra tele isåfall... :)

Går det inte att uppgradera Android !!?? iPhonenördsmile

Klart det går men det är väl inte så roligt att köpa en telefon och byta os det första man gör? Sen skulle jag vilja se dig byta os på en iphone uppdatera och byta os är ju inte riktigt samma sak eller?

Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Har precis tjackat en! :) Får nog testa den lite till innan jag kan säga nåt om den. Men rent funktionsmässigt verkar man få ganska mkt för de 999 kronorna...

Edit:
A-GPS : Check
WIFI : Check
3G/HSDPA : Check

Testat en hel del nu, tycker man får riktigt mkt för de pengarna!:tummenupp

Last edited:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Du gick från att vara neggig pga urkass grundkoll till att bli jätteimponerad och rekommendera.

På 3 inlägg :gnissla

Hahahahaahaha :) ne nu tog du i lite rekomendera vet jag inte om jag gjorde och jätteimonerad va att ta i men för de priset så var det nog en bra mobil ändå. ;)

obruT

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
inte har jag handlat.

gick till en expertbutik men fick så dålig service så jag gick därifrån utan nån telefon.....

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Klart det går men det är väl inte så roligt att köpa en telefon och byta os det första man gör? Sen skulle jag vilja se dig byta os på en iphone uppdatera och byta os är ju inte riktigt samma sak eller?

Du får ha lite överseende, på iPhone är det samma sak att byta OS som att uppdatera.

Nån som har en sån där Huaweilur? Har en par kompisar som har det här nere och de skriker ju inte kvalitet direkt men just den där har jag inte sett.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Du får ha lite överseende, på iPhone är det samma sak att byta OS som att uppdatera.

Nån som har en sån där Huaweilur? Har en par kompisar som har det här nere och de skriker ju inte kvalitet direkt men just den där har jag inte sett.

Min förra telefon var den billigast Huaweien (inte en Android)
Kameran var väl rätt kass på den (2Mpxl utan blixt)
I övrigt överträffade den alla förväntningar jag hade på den, speciellt i byggkvalitet.

Kineserna kommer starkt på alla fronter.

Pips

Guest
Nu har jag begränsad erfarenhet av Android, men var tvungen att kicka igång ovanstående telefon igår (var lugnt på jobbet). Ser ut som och fungerar som en HTC. Tom, klockan var identisk. Dock var skärmen sämre än den på min Satio, och den är kass! Med sämre menar jag "touch" funktionen, snarare tryck så hårt du kan och hoppas att något händer. Att "slidea" mellan olika "sidor" eller i menyer bör istället hänvisas till multi-joysticken som sitter i botten. Däremot är det mycket bang for the buck! :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!