sEiKo skrev:2207444Strax efter 1:a entren till scenområdena? eller på väg in på campingen?
Då ska jag försöka snoka rätt på er så man får se hur ni ser ut i verkligheten!floodi skrev:2208555typ här ... i krokarna vid poplåda med 2 6/9or och partytält o sket..
sEiKo skrev:2209443Då ska jag försöka snoka rätt på er så man får se hur ni ser ut i verkligheten!
Mest troligt varma=) Om vi inte går in på området och lyx-super i öltälten då´rå.floodi skrev:2209507gör detså tar vi ett par kalla bira eller varma...
sEiKo skrev:2206948Utanför entren? Ungefär vid tåget?
Eller är det innanför entren?
Ska du sälja saker också?
Kommer du sälja piercingar bara eller kommer du också utföra dom?
ta det lungt med drickat nu så jag slipper slänga ut er.floodi skrev:2209507gör detså tar vi ett par kalla bira eller varma...
Hardrock Ragge skrev:2211477Dåligt skrivet av mig! Jag kommer sälja utförandet, själva piercandet, smycket får kunderna stå för! 1.2 mm ska det vara!
Sugen?
Jag är fakiskt lite sugen, vart köper man piercingsmycken då?Hardrock Ragge skrev:2211477Dåligt skrivet av mig! Jag kommer sälja utförandet, själva piercandet, smycket får kunderna stå för! 1.2 mm ska det vara!
Sugen?
Uppföljning: Hur var allas Hultsfred? Tyvärr hittade jag inte dig Floodi, kanske nästa år eller på annan festival.floodi skrev:2231763jahopp , Korn ställer in
http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,840658,00.html
Ett tillfälle till att inte behöva resa sig från brassestolen då ..
Hur många % går försäljningen upp när hultsfred är?=)KaliZ skrev:2247669Jag är född och uppvuxen i Hultsfred, men jag har inte varit där på någon festival på BRA länge!![]()
//KaliZ
Jag såg så mycket konstiga människor att jag säkert inte lade märke till alla.Pr0bz skrev:2247707Hahaha så ni mig? Jag sprang omkring i shorts med kondom på huvet och händerna![]()
sEiKo skrev:2247703Hur många % går försäljningen upp när hultsfred är?=)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |