Hultsfredsfestivalen

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Är det någon eller några i Göteborgstrakten (eller någon annanstans längs vägen) som är på att åka hoj till Hultsfredsfestivalen den 16-18 juni nu i sommar?

Det finns iaf nu gott om tredagarsbiljetter och de kostar 1.290 kronor.

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
Sådär praktiskt o åka hoj till en festival eller... Kanske en ravefestival eller nått där du kan fylla fickorna med piller.. :hihi Men h-fred? Dit måste man ju forsla ofantliga mänger bärs..

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
da-geez skrev:
Sådär praktiskt o åka hoj till en festival eller... Kanske en ravefestival eller nått där du kan fylla fickorna med piller.. :hihi Men h-fred? Dit måste man ju forsla ofantliga mänger bärs..
Redan tänkt på det! Jag har snackat med en kompis som bor i Hultsfred som man kan lösa detta med! :hihi

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
Okej.. då så.. Jag har blivit för gammal för sånt nu. Men det är mycke bra man vill se iår..

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Jag har tänkt att dra dit med hojj! men måste lösa de praktiska, vill ju inte ha min hojj stående precis brevid en huliganparkering! men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Biljetter?

Asasugen att hoja ner från STH men jag måste ha en biljett, någon som ska åka ner? Biljetter över?

/Fredde

stinsen

El stinso!
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
zzr
Hör med machinehead , han kanske kan ordna mc-parkering.. :tummenupp

kraschpuck skrev:
Jag har tänkt att dra dit med hojj! men måste lösa de praktiska, vill ju inte ha min hojj stående precis brevid en huliganparkering! men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
kraschpuck skrev:
men om jag förstår de rätt så tältar vi brevid våra hojjar på mc-parkeringen?? någon som provat att ha sin hojj på hultsfred o kan göra ett uttalande?
Mc-parkeringen är en ganska obefintlig parkering som befinner sig på husvagnsparkeringen (tror det är så i år också). Ett relativt lugnt område jämfört med vanliga campingen.
Inte många mc där dom 3-åren jag arbetade där nere.
Men som alla andra festivaler så beror allting på vart man väljer att ställer upp sitt tält.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Några tips om vart man ska slå upp sitt tält om man vill slippa värsta svineriet?

paprika

fattig men glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 ´04 & KTM EXC 250´05
sEiKo skrev:
Några tips om vart man ska slå upp sitt tält om man vill slippa värsta svineriet?

Finns en lugn camping som heter....camp malloy.
Nån som har en tredagarsbiljett till övers? Jag behöver en. Orkar verkligen inte planka in.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...