Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Lite kul bilder

Bifogat

• image0011.jpg
    image0011.jpg
    32.2 KB · Visningar: 360
  • image0022.jpg
    image0022.jpg
    31.1 KB · Visningar: 345
  • image0033.jpg
    image0033.jpg
    32.8 KB · Visningar: 341
  • image0044.jpg
    image0044.jpg
    29 KB · Visningar: 340
  • image0055.jpg
    image0055.jpg
    31.2 KB · Visningar: 328
  • image0066.jpg
    image0066.jpg
    39.8 KB · Visningar: 343

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Det här är ett rån, ner på golvet!!!
Alla la sig ner utom en gammal man.
- Ner på golvet sa jag, skrek rånaren igen.
- Nej, jag är civilagent sa mannen.
Rånaren blev skraj och sprang därifrån och mannens fru viskade från golvet:
- Nej Gösta du är inte civilagent, du är senildement!

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med energi för att värma en kopp kaffe. (Knappast värt det.) Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader, är gasen som produceras tillräckligt för att skapa energin av en atombomb. (Nu börjar det likna något!) Det mänskliga hjärtat skapar nog tryck när det pumpar runt i kroppen att spruta blod 30 fot. (O.M.G.!) En gris orgasm varar i 30 minuter. (I mitt nästa liv vill jag vara en gris.) En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud innan den dör av svält. (Ohyggligt!) (Jag kan inte sluta tänka på grisen.) Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timmen. (Prova inte detta hemma, kanske på arbetet.) Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud. (Älskling, jag är hemma. Vad ...?) En loppa kan hoppa 350 gånger sin kroppslängd. Det är som att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (30 minuter. Lyckliga gris! Kan du tänka dig?) Havskatten har över 27000 smaklökar. (Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?) Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen. (Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nästa liv ... kvalitet framför kvantitet.) Fjärilar smakar med fötterna. (Någonting jag alltid velat veta.) Den starkaste muskel i kroppen är tungan. (Hmmmmmm. ......) Högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta. (Om du är ambidextrous, behöver du dra ifrån skillnaden?) Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa. (Okej, så det skulle vara en bra sak.) En katts urin lyser under svart ljus. (Jag undrar hur mycket staten betalat för att ta reda på detta.) En struts öga är större än dess hjärna. (Jag känner människor med samma problem.) Sjöstjärnor har ingen hjärna. (Jag vet vissa människor med det problemet också.) Isbjörnar är vänsterhänta. (Om dom byter, kommer de att leva längre.) Människor och delfiner är de enda arter som har sex för nöjes skull. (Hur är det med grisar? Vet delfinerna om det här med grisar?) Nu när du har lett minst en gång, är det din tur att sprida dessa galna fakta vidare och skicka detta till dem som du vill få att le, kanske till och med skratta. Med andra ord, skicka det till alla! (Och Gud älska det där med grisar!)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Känsliga läsare varnas :tungan

Mannen fes i sängen.
Frugan vände sig om å undrade:
"-Vad va d där"
Mannen svarade:
"En fotbolls-fjärt"!
... ... Strax efter släppte kvinnan en fjärt å tjoade glatt:
"-Mååål! Nu är de 1-1".
5 minuter senare så fes mannen igen å sa kaxigt:
"2-1".
Kvinnan ville inte va sämre så snart drog hon av en rökare så täcket lättade:
"Mål, nu e de 2-2"
Något senare släppte hon även en liten fjärt å sa nöjt:
"Haha 3-2 till mig"!
Mannen ville absolut inte förlora, så han kämpade å vred sig, men inget hände.
Han kunde inte acceptera en förlust!
Han bestämde sig för att sätta allt på ett kort å tryckte så hårt han orkade, men istället för en fjärt så sket han ner hela sin sänghalva...
Kvinnan vände sig om å såg på sin man
"-Va i hel***** var de där"!!?
Mannen svarade:
"-Halvtid, nu är det sidbyte gumman"

900 Desmodue

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Ducati SF S -09, KTM 450 EXC -04
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med energi för att värma en kopp kaffe. (Knappast värt det.) Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader, är gasen som produceras tillräckligt för att skapa energin av en atombomb. (Nu börjar det likna något!) Det mänskliga hjärtat skapar nog tryck när det pumpar runt i kroppen att spruta blod 30 fot. (O.M.G.!) En gris orgasm varar i 30 minuter. (I mitt nästa liv vill jag vara en gris.) En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud innan den dör av svält. (Ohyggligt!) (Jag kan inte sluta tänka på grisen.) Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timmen. (Prova inte detta hemma, kanske på arbetet.) Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud. (Älskling, jag är hemma. Vad ...?) En loppa kan hoppa 350 gånger sin kroppslängd. Det är som att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (30 minuter. Lyckliga gris! Kan du tänka dig?) Havskatten har över 27000 smaklökar. (Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?) Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen. (Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nästa liv ... kvalitet framför kvantitet.) Fjärilar smakar med fötterna. (Någonting jag alltid velat veta.) Den starkaste muskel i kroppen är tungan. (Hmmmmmm. ......) Högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta. (Om du är ambidextrous, behöver du dra ifrån skillnaden?) Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa. (Okej, så det skulle vara en bra sak.) En katts urin lyser under svart ljus. (Jag undrar hur mycket staten betalat för att ta reda på detta.) En struts öga är större än dess hjärna. (Jag känner människor med samma problem.) Sjöstjärnor har ingen hjärna. (Jag vet vissa människor med det problemet också.) Isbjörnar är vänsterhänta. (Om dom byter, kommer de att leva längre.) Människor och delfiner är de enda arter som har sex för nöjes skull. (Hur är det med grisar? Vet delfinerna om det här med grisar?) Nu när du har lett minst en gång, är det din tur att sprida dessa galna fakta vidare och skicka detta till dem som du vill få att le, kanske till och med skratta. Med andra ord, skicka det till alla! (Och Gud älska det där med grisar!)

Ni måste ha jävligt STOOOORA fotbollsplaner på Hisingen (eller möjligtvis bara VÄÄÄLDIGT låååånga)... E de därför Häcken e så svårslagna på Rambergsvallen? :confused:

Resten av faktakontrollen överlåter jag åt folk med kunskaper om Grisar, fiskar strutsar etc... :D

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Ni måste ha jävligt STOOOORA fotbollsplaner på Hisingen (eller möjligtvis bara VÄÄÄLDIGT låååånga)... E de därför Häcken e så svårslagna på Rambergsvallen? :confused:

Resten av faktakontrollen överlåter jag åt folk med kunskaper om Grisar, fiskar strutsar etc... :D

Haha, har ingen aning -spelar liksom ingen roll ;)
Jag fick mig ett gott skratt iaf :)

grozny

Vi är alla gröna, bara olika gröna.
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
gsxr 1000 k6
Jag blev stoppad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att jag inte druckit en droppe. Så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller inte:
-Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det?
- En bil.
-Ja, men är det en Merca, Audi eller BMW?
-Ingen aning.
... ... ... ... -Då är du full. Om du möter ett lyse, vad är det?
-En mc.
-Ja, men är det en Honda, Kawasaki eller Harley?
- Ingen aning.
- Alltså är du full.
Nu började jag bli riktigt förbannad så jag frågade till honom:
-Om du ser en kvinna i ett gatuhörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad är det?
-En prostituerad.
-Ja, men är det din dotter, fru eller morsa?

Sen dess har jag inget körkort att visa mer.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
I met a girl in the park the other evening.
There was an instant spark between us and she immediately dropped to her knees and laid on the grass at my feet shivering and shaking.
As we lay making love, I thought
"These taser guns are well worth the money".

:rofl

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
En man bor själv på en gård, han skriver till sin son som sitter i fängelse:
- Jag kan inte odla potatis i år. Jag är för gammal för att gräva upp åkern.
Snart så får han ett brev tillbaks från sonen:
…- Du kan inte gräva i åkern, det var där jag grävde ner liken!!!
…Nästa morgon kom folk från Polisen.
De grävde upp hela åkern men hittade ingenting. Snart får bonden ett brev igen:
- Nu farsan kan du sätta potatis. Det var det bästa jag kunde göra härifrån!!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne å sa:
-Jag ger dig 1000 kr om jag får ha sex med dig! Men hon sa nej.
Johnny sa: -Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dig ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.
Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ...ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa:
-Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna. Så hon gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände.
Hon sa: -Den djäveln betalade i mynt!!

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Hört på jobbet...

En zigenar fru säger till sin man:
-Jag tror jag är gravid
Varpå mannen frågar:
-Hur vet du det?
Frun:
-Ja när jag tvättade fittan i morse så var det någon som snodde tvålen...

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
hahaha:yoparty

Bifogat

• träbock.jpg
    träbock.jpg
    35.9 KB · Visningar: 184
  • pinocio.jpg
    pinocio.jpg
    18.6 KB · Visningar: 150
  • doggy.jpg
    doggy.jpg
    25.8 KB · Visningar: 135

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
En kvinna har tagit med sig sin älskare hem under dagen, medan hennes man är på sitt arbete.

Utan att hon vet det så har hennes nioårige son gömt sig i garderoben.

Hennes man kommer överraskande hem, så hon gömmer älskaren i garderoben, där den lille pojken redan är.
...
Den lille pojken säger: Mörkt här inne.

Mannen: Ja det är det.

Pojken: Jag har en baseboll.

Mannen: Det är ju bra

Pojken: Vill du köpa den?

Mannen: Nej, tack.

Pojken: Min pappa är utanför.

Mannen: Hur mycket?

2500:-

Mannen: Ok.

Någon vecka senare, händer det igen att pojken och mammans älskare är i garderoben tillsammans.

Den lille pojken säger: Mörkt här inne.

Mannen: Ja det är det

Pojken: Jag har en basebollhandske.

Mammans älskare minns förra gången och frågar: Hur mycket?

-Pojken: 7.500:-

-Mannen: Ok.

Några dagar senare säger pappan till pojken:

- Hämta handsken och basebollen så går vi ut och kastar lite.

- Jag kan inte. Jag har sålt dem.

- För hur mycket då?

- 10.000:-

Pappan blir upprörd:

- Det är inte snällt att ta så hutlöst betalat av dina vänner.

Det är många gånger mera än de kostar nya.

Du får följa med till kyrkan och bikta dig för prästen. de går till kyrkan och pappan placerar pojken i biktbåset, stänger dörren och sätter sig att vänta utanför.

Pojken säger: Mörkt här inne.

Prästen: Börja inte med den där skiten nu igen...

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
En man sitter vid frukost bordet när frugan kommer in och slår till honom på huvudet med en ihop rullad tidning, då frågade mannen vad som var fel på henne, då svarade hon att hon hittat ett nummer i hans jacka, och då sa han att det var nummret på den häst han satsat pengar på.
Nästa dag kommer frugan in i köket när mannen sitter vid frukost bordet och slår honom med en stekpanna i huvudet och säger, din häst ringde...

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Saxat men ändå !

Varning: Handla inte på Biltema!!!

Varning för skojare utanför Biltema!

Härmed varnas Ni för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger sista tiden.

Detta hände mig utanför Biltema, det kan hända dig också!

Så här fungerar tricket:

Två unga vackra tjejer i 18-års ålder kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten.
De börjar putsa din vindruta, samtidigt som de kråmar sig mot bilen så att deras bröst håller på att hoppa ur den minimala T-shirten under den öppna jackan!

När du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de.

Istället ber de om lift till stan. Du säger självfallet ja och de hoppar in. När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet.
Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medan den andra stjäl din plånbok.

Min plånbok blev på detta vis stulen förra torsdagen, samt i fredags och två gånger på lördag, sedan en gång i söndags och igår så var det dags igen -så VAR UPPMÄRKSAMMA!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...