Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

d-g83

Syrianska FC
Gick med
17 Oct 2009
Hoj
Kawasaki er-6n
Mannen till frugan:
Va skulle du göra om jag vann på lotto?
-Frugan: Jag hade tagit hälften och lämnat dig.
-Mannen: Jag har vunnit 12kr, här har du 6 kr och stick!

:tungan

LilleTommy

Min hoj är en sporthoj va?
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Triumph Bonneville T100, Triumph Sprint ST, Husqvarna 256A
Den ena mannen till den andra:

1- Hur gick det för dig när du bråkade med din fru igår?
2- Jodå det gick ganska bra, efter ett tag så kom hon krypandes på alla fyra.
1- Jaså? Wow! Vad sa hon då?
2- ......jo....hon sade: Jaha! Är det under sängen du gömmer dig din fege fan!!

:crash

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Kære Hotline

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3. Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.

Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet. Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter com...puteren - og det overvåger alle mine aktiviteter.

Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem, får jeg beskeden: «Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0». Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.

Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak.
Den forvirrede og frustrerede bruger«

Svar fra Hotline:

»Kære forvirrede og frustrerede bruger. Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme. Problemet skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et nytte- og underholdningsprogram. Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret. Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at have flere problemer, end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.
Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde softwarepakken Pels 2000.

Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt 3.3!
Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 pct. af systemressourcerne. Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet, der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Med venlig hilsen Hotline«

d-g83

Syrianska FC
Gick med
17 Oct 2009
Hoj
Kawasaki er-6n
En punkare står och väntar på busshållplatsen iförd läderjacka med massor av kedjor och nitar, håret har ett halvt dussin olika färger och spretar åt alla håll. En gammal man står bredvid och stirrar så ogenerat att den unge killen till slut utbrister: Vad fan är det med dig gubbjävel? Har du aldrig gjort något villt i ditt liv? Jodå, en gång knulla jag tex en pappegoja och nu står jag och funderar om du kanske kan vara min son. :)

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
En enkät riktad till kvinnor frågade "Vad skulle du gjort om du vaknat en morgon och hade fått en penis?" De svarade:

"Jag skulle gått omkring och dängt till min man med den, vad han än höll på med skulle jag dängt till honom med den."

"Jag skulle skrivit mitt namn i snön."

"Jag skulle gått in till min chef, lagt den på hans skrivbord och sagt: Var är min löneförhöjning?"

"Jag skulle ta kontakt med min före detta pojkvän, gå till sängs med honom och be honom lägga sig på mage och testa något nytt."

"Då skulle jag velat få en stor en som jag kunnat visa upp för alla."

"Jag skulle kunnat grabba tag i den öppet utan att bli generad."

"Jag skulle inte lyft upp toaringen när jag kissade."

"Jag skulle mätt den i båda tillstånden."

"Kissat från en hög byggnad."

"Jag skulle rusat till sjukhuset och fått den bortopererad."

"Jag skulle behandlat kvinnor bättre med den."

"Jag skulle älskat honom och klämt på honom och lekt med honom hela dagen."

"Demonstrerat för min man och mina två söner att det går att träffa toastolen och inte kissa utanför."

"Bundit fast min man och slagit honom i ansiktet med den."

"Jag skulle lekt med den och sedan fått min man att ligga på blöta fläcken."

"Jag skulle gått till en porrshop och testat alla möjliga apparater för att se vad som var bäst."

"Jag skulle ställt mig upp, hoppat upp och ner och sett den svänga omkring."

"Jag skulle kollat hur många munkar jag kunnat trä på den."

"Jag skulle kollat min pojkväns kräkreflex!"

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
vad är det för skillnad på en nekrofil och en pedofil?

den ene är dökär medans den andre bara är lite småkär...

Last edited:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
En blondin var ute och gick när hon fick syn på en affisch som satt på en lyktstolpe - lägenhet uthyres. Perfekt tänkte blondinen, precis vad jag behöver.
Hon börjar knacka på lyktstolpen, då kom en blond polis förbi.
-Vad gör du?
-Jag knackar på men ingen verkar vara hemma.
-Konstigt säger polisen det lyser ju!

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Ha ha.

ps. Bonus är ombromsningen på slutet. Hur han lyckas hålla spåret efter är fan grymt!

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras