appel_mx
Ny medlem
Måste varit någon här som varit på Åland och kört hoj.
- Hur är vägarna?
- Finns de några fina sträckor?
- Hur är vägarna?
- Finns de några fina sträckor?
Hörde nån gång att det är mycket fästingar på Åland, stämmer detta?
Undrar vad det är för böter på ett whiili försök på huvudgatan!?Mycket fina vägar på Åland, härligt landskap dock så sätts hastighetsböter efter årsinkomst.
Ja, med första färjan från Grisslehamn dit och sista från Ekerö hem så betar man ju ledigt av hela ön på en dag, på en helg hinner man dessutom stanna å se allt.Litet, men lagom för en dagsutflykt.
Många avsticksvägar med grus men inte är dom långa eller.
Ja, med första färjan från Grisslehamn dit och sista från Ekerö hem så betar man ju ledigt av hela ön på en dag, på en helg hinner man dessutom stanna å se allt.
Jag var där på cykelsemester i somras och träffade en tysk man på en camping utanför Mariehamn.
Jag tyckte de va kanon! Så länge man höll sig från dom markerade cykelvägarna, för dom va hopplöst urusla, oftast rejält knöliga grusvägar! Jag vände tom nån gång när det började bli skogsväg! Jag hade en fullastad MTB med slicks, och höll man sig bara på asfalterade vägar funkade det klockrent! Skapligt vänliga bilister, lite trafik och gemytligt helt enkelt, rekommenderas. Det dryga va väl dom 26 milen ToR Grisslehamn, men det va rätt trevligt så fort man kom bortanför Täby-trakternaSorry för OT, men hur var cyklingen där?
/Fredde
Hörde nån gång att det är mycket fästingar på Åland, stämmer detta?
Man har renoverat upp en del vägar och tagit bort böjarna vilket resulterade att dom blev tråkiga ur hojåkandeperspektiv. Det var bättre förr.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari