Borsiin JR skrev:Var har du hört det egenteligen? Mig veterligt kommer tvåtakt inte att förbjudas inom överskådlig framtid.
Goodstuff skrev:I MotoGP kommer de fortsätta med tvåtakt i 125 och 250 till garanterat 2009 och troligen 2011.
Vad menar du?RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt
RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt
RS "Alex" skrev:Inom cross så ska man ju inte få tävla med 2-taktare från år -06 hur är det med roadracing??
Någon mer än jag som verkligen älskar den lagen
oscar skrev:"
2-takt är coolt, 4-takt är vanligt och tråkigt! Vi släpper ju ut det dubbla föroreningar men det går ju dubbelt så fort så det är ju okey.
"
Skicka honom dit han hör hemma Goodstuff! Om inte ironin vaknat upp såklart....
Men det finns ju en hel del i dina frågeställningar som gör att man undrar hur du tänker. Vad var det du ville veta och vad var din egen synpunkt på tvåtaktare. Svårt att greppa och som man ropar får man svar.RS "Alex" skrev:Tack för ditt underbara svar nu känner jag mig mycket mer påläst "Tack"
RS "Alex" skrev:På cross klubben och av alla jag känner som kör
Jösse skrev:Varför skulle man inte få ha pneumatiska ventiler
Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.Axxexs skrev:Honda vill att MotoGP ska gå ner till 800cc 4-takt och kommer man inte ändra på att man då får fortsätta att köra 500cc 2-takt så kan kanske en sådan bli konkurenskraftig..
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352
oscar skrev:"
2-takt är coolt, 4-takt är vanligt och tråkigt!
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |