Bandittjej
jag vill inte ha vinter
nöjen mest men ibland till och från jobbet, men nu vet jag inte om jag ska köra till jobbet mer fick inbrott i bilen . (där jag brukar ställa cyklen)
Håller med.100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.
100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Jag tycker fortfarande det är ett nöje även när jag är på väg till affären eller jobbet.
100% nyttoresor och 100% nöje.....för det är väl samma sak. Det blir väl inte tråkigare att köra hoj bara för att man har ett ärende eller ska nånstans?
Lycka till och trevlig resa!Nöjeskörning och som verktyg för att se världen.
Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar
Nöjeskörning och som verktyg för att se världen.
Just nu står hojjen fullpackad hemma. Om 3h skall den gränslas för att köras till Istanbul och tillbaka. Vi kommer avverka hela östeuropa. 21 länder på 30 dagar
Häftigt, fota mycket och skriv ner en reseberättelse.
Hur många mil räknar ni med?
Vi räknar i runga slängar med ca 1000 mil. Det blir säkert en och annan bild. Vi har en blogg också där vi kommer skjuta upp lite reseberättelser och bilder. Kommer publicera länk dit när det finns något att läsa.
Rutten:
Sthlm-Estland-Lettland-Litauen-Polen-Tjeckien (Prag)-Tyskland (Nürnberg-Garmisch Partenkirschen)-Österrike-Italien-Slovenien-Kroatien-BZH-Montenegro-Albanien-Serbien-Makedonien-Grekland-Turkiet (Istanbul)-Bulgarien-Rumänien-Ungern-Slovakien-Polen-Sthlm
Riktigt nice resa, blir 33 mil om dagen tur att du har en riktig hoj.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|