- Nä, inget sånt. Skick och miltal utlovades och stämde fint : )Låt mig gissa att säljaren dyrt och heligt lovade ett helsystem? Trist men så blir det ibland.
- Tackar för info.Det ser ut som ett original
Jag har fått samma patina på alla mina hojar. Den som har det värst är min Aprilia, som dessutom inte har några kåpor att dölja det under.Det är en intressant tråd om man försöker ta på problemet. Det är inte helt självklart hur man skiljer på ett eftermarknadssystem och oem. Egentligen landar det väl i hur välarbetat det upplevs/polerat det är. A.k.a "porrigt".
Hur gammal är din cykel micke? Mina 14 år gamla grenrör ser annorlunda ut. Slopar de poleringen på kåpförsedda motorcyklar och därför drar de på sig den patina som din har?
- Det är alltså en CBR1000RR-06 det handlar om. Mycket gott skick, ser ut som ny i princip.Det är en intressant tråd om man försöker ta på problemet. Det är inte helt självklart hur man skiljer på ett eftermarknadssystem och oem. Egentligen landar det väl i hur välarbetat det upplevs/polerat det är. A.k.a "porrigt".
Hur gammal är din cykel micke? Mina 14 år gamla grenrör ser annorlunda ut. Slopar de poleringen på kåpförsedda motorcyklar och därför drar de på sig den patina som din har?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|