DucceMike
Former M900D
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- CBR1000rr -08 Fullsmetad Banhoj + CBR1000RR SP 2016 Ten Kate Ready To Race
Har velat ha kort sedan jag åkte bakpå på brorsans FZ750, men kunde i det läget inte ta kort, studier och inga pengar. År 2000 blev ett minnesvärt år i min hojkarriär. Jag tog kortet utan problem och skulle inhandla mig en plastraket. Det som hägrade var en Daytona. Allt var klart och jag skulle egentligen bara köpa den då jag ringde försäkringsbolaget och fick veta att det inte fanns någon specialförsäkring längre. Gick på mässan i Älvsjö för att titta/dregla på hojarna som alla andra, så säger polarn till mig "Ska du inte ha en sådan bushoj" och pekar på monstern. Hade tjejen med mig och hon säger "Den var vacker, den ska du ha". Man kan inte göra så mycket efter det. Så samma vecka som företaget jag jobbar på gick i kk så gick jag in och beställde en..
Har inte ångrat mig än i alla fall. Trots att försäkringen nu är lika dyr som jag skulle få på daytonan. Undrar vad den hade kostat mig idag
/Mike
Har inte ångrat mig än i alla fall. Trots att försäkringen nu är lika dyr som jag skulle få på daytonan. Undrar vad den hade kostat mig idag
/Mike