Rocky
Kenta Kofot
- Gick med
- 30 Mar 2005
Pallas Athena skrev:Annars får jag väl utsätta mig för en såndär sadistisk muskelknådare![]()
Hur många PM:s har du fått än ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pallas Athena skrev:Annars får jag väl utsätta mig för en såndär sadistisk muskelknådare![]()
Mesa know very well...Ingel skrev:2061993Smärta är min specialitet
Du tar inte massage för att det ska va skönt, utan för att bli av med knuten. Ligger du och blir smekt över ryggen i en timme har du fortfarande kvar problemet. Be någon trycka en tumme över knuten så hårt han kan i 5 minuter så är den borta sen. Tennisbollen kan va ett alternativ...
snabbåka skrev:2062121Hur många PM:s har du fått än ?
Pallas Athena skrev:2061685Men..men..massage gör ju ont![]()
Det är helt okej... det ingår i prisetPallas Athena skrev:2061999Funkar det inte så gnäller jag på dig!![]()
Samma här...Pallas Athena skrev:Litar inte på någon av det motsatta könet att trycka på min knut![]()
NoicE skrev:2062154Tro det eller ej, men muskler kan inte slå knut på sig
Det du har i musklerna är mjölksyra, och det ska tränas/strechas eller knådas ut![]()
NoicE skrev:Ju ondare det gör destå fortare kommer det gå, tänk att muskeln är en finne som är full av gegga![]()
TwinSucker skrev:2062160Det är helt okej... det ingår i priset![]()
TwinSucker skrev:Samma här...![]()
![]()
Pannakaka med sylt.snabbåka skrev:2062121Hur många PM:s har du fått än ?
Ja, men självklart med undantag för dig juhPallas Athena skrev:2062181
Vafan säger du![]()
TwinSucker skrev:2062216Ja, men självklart med undantag för dig juh![]()
Och såhär är det ju inte riktigt heller nej.NoicE skrev:2062154Tro det eller ej, men muskler kan inte slå knut på sig
Det du har i musklerna är mjölksyra, och det ska tränas/strechas eller knådas ut![]()
Ju ondare det gör destå fortare kommer det gå, tänk att muskeln är en![]()
spectre skrev:2061919Vad heter ringmuskeln då? Kan inte se den på twinsuckers bild![]()
Mäh, seså... kom hit och knåda då... kjoltygPallas Athena skrev:2062234ÄschTänkte väl..
![]()
Pallas Athena skrev:2061322Precis bredvid högra skulderbladet sitter den jäkeln. Jag blir galen!![]()
Hur blir man av med skiten?![]()
Starstriker skrev:Paraflex Comp
TwinSucker skrev:2062297Mäh, seså... kom hit och knåda då... kjoltyg![]()
snabbåka skrev:2062373Det är ju Morfinbaserat så ta tredubbel dos, rätta till kuddarna i soffan ladda valfri 4-timmars dvd i spelaren luta dig tillbaka njut och klia näsan.
Starstriker skrev:2062357Massor med muskelavslappnande medel. Paraflex Comp tex.
Det verkar avslappnande på alla muskler, så se till att hålla dig i närheten av muggen bara!![]()
TwinSucker skrev:2062235
Muskelknutor är när en och samma muskel utsätts för monotomt arbete då slutar det med att den är sammandragen hela tiden.
Men jag gillar fortfarande min tennisboll bättre än naprapater![]()
Ja, kjoltyg... vadå då? Det är väl bättre än att jag skulle sagt "Mäh, seså... kom hit och knåda då... gardinkappa"Pallas Athena skrev:2062409Kjoltyg..![]()
Akta dig..annars kanske jag gör slag i saken![]()
TwinSucker skrev:2063106Ja, kjoltyg... vadå då? Det är väl bättre än att jag skulle sagt "Mäh, seså... kom hit och knåda då... gardinkappa"![]()
Slag i saken... det låter som om det gör ont så jag föredrar knådning, tackar som frågar![]()
TwinSucker skrev:Så tar man en tennisboll och lägger på golvet, lägger sig själv på den så att den sätter tryck på knuten.
Ligg en stund och gunga fram och tillbaka så att bollen rullar över knuten... typ 5-10 minuter brukar lösa det mesta
//TwinSucker
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning