Kiel
Sporthojsnörd
Jag stryker mig från listan, då jag inte har någon att åka med, blir för dyrt att åka själv
Det är en avvägning som görs, för att lättare kunna få med gatåkarna som bara vill prova på. Att montera lite slangar och dra till en pet-flaska är lätt ordnat och likaså några kraschpuckar (det mesta av det behövde vi inte alls tidigare). Men att tömma hela kylarsystemet som i alla fall behöver återställas sedan, kan bli en för stor grej. Det är vanligare att bensin läcker ut (trots uppsamlingskärl) eller olja. Jag brukar ha en säck "kattsand" med för saneringsbehov...
Jag stryker mig från listan, då jag inte har någon att åka med, blir för dyrt att åka själv
Även om man inte har det som krav kan vi väl här med uppmana alla till att byta ut sitt glykol mot destilerat vatten + vattenpumpsmörjning (biltema t.ex.) eller waterwetter (mekonomen).
Borde det inte gå styra upp en samåkning med ngn göteborgare t.ex.?
Skulle kännas lite konstigt om jag samåker, om man tex delar kärra. Då ja inte har något körkort så kan vi inte dela körarsysslan
Borde det inte bli ännu djävligare att ta sig dit själv då? Eller så looooovar du att köra hem o sen bryter du ngt ben så du inte kan uppfylla löftet. Inget man kan skylla dig för, shit happens
Nä, men seriöst. Det är säkert inga problem, så långt är det ju inte. Speciellt inte om du kan samåka i en bil med mer än 1 pers i.
Det är väl inte världens största problem iofs.
så om nån har en plats över från gbg så är jag intresserad.
Jag och 3 till åker från göteborg. Vi har inte snackat något om hur vi ska ta oss dit men när vi gjort det så kan ja höra av mig till dig. Borde gå o lösa på ett eller annat sätt. Tebax på listan nu!
Ps, ena killen kör wr 450!
Vilken färg bokade du till mig? Jag kommer inte riktigt ihåg men..... sa vi inte blå..... eller var det lite sådär allmänt gråbeigeblekt ?Färga bokad för Spider o mig.
Utresa 30/4. Hem 3/5
Vilken färg bokade du till mig? Jag kommer inte riktigt ihåg men..... sa vi inte blå..... eller var det lite sådär allmänt gråbeigeblekt ?
Själv åker jag nog gärna färja till Åland (om du nu i.o.m. detta inte har nåt emot det och fortfarande vill?)
.
Hur är det med tillgång till banan på onsdagen?
Obefintlig. Är bara hyrd 1-3 maj, men boendet gäller från onsdagskvällen...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|