Hur bor ni?

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Bor hemma fortfarande, får väll se om man flyttar när man slutat skolan, känns dumt ifs för de är sjukt dyrt o flytta hemmifrån...

Jaja, villa @ 800kvm tommt på 3 hektar varav 2 hästhagar och lite skog som vore perfekt att bygga en liten paintball bana i hehe.... Just nu bygger jag och fassan ett garage som de ska bli lite seriös bilmekning i, hojgaraget är fullt med skit så det händer inte mycket där...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2955649 Bor i garaget, eller är det tvärt om:va Dock så är det en hyreslägenhet så det är inte mitt golv skiten hamnar på.:)
Hardcore värre!

Jag bor i ett pisslitet övermöblerat rum (på 12 kvm har jag en säng, en stor hörnsoffa, en garderob, en byro, två dynavoice m85 högtalare, ett data bord.) i mina föreldrars lilla övermöblerade hus (vi bodde i en 250 kvm stor gammal skola med ett 100 kvm garage i skåne förut och nu är i princip alla dom sakerna i vårt 125 kvm stora hus med 22 kmv garage eller ska jag säga 60 kubik? för det är mer så det används :hihi) Men det ligger iaf i civilisationen vilket inte det förra gjorde.

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Lägenhet, 45kvadrat. 15 minuter cykel från centralstation Västerås,
5 minuter gångväg till närmaste ICA.
30 sekunder gångväg till närmaste pizzeria.
15 sekunder gångväg till varmgaraget med kompressor, svets, ect ect. :tuttar

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
1:a på 41m2. i hyreshus byggt 2003 c:a 1km söder från "centrum", där jag är första hyresgästen. Var Nr. 3 på kölistan och två lägenheter var redan paxade. Så jag hade 22st. olika att välja på i huset. :tungan Skönt att få premiärklossa på muggen utan att någon annan gjort det tidigare (hoppas jag iaf.)

Hade tidigare en trea på 89m2. i norra delen av staden. Men den blev så kal efter att man plötsligt skulle bo där själv... :rolleyes:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hyres'rätt' i södra Landskrona. Dåligt planerad etta på 30 kvm med riktigt kök vilket resulterar i ett lite underdimensionerat vardagsrum. Egen ingång med plats att låsa in hojen, räknas som garage i försäkringen. :tummenupp
2300 / mån inkl. el.

TopCat

Kvalar till Bukakke-SM.
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Såld på måndag, klotad på tisdag...
Skulle vara roligt att vet lite hur alla sporthojare bor...

Bor i en hyresrätt, trea på ca 110m2. Tillgång till STORT garage (300m2) med tvätthall m.m. Betalar 3600:-/mån.
Känns bara så bortkastat när man är utan hoj :näsblod. Nån som vill byta?

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
748
2:a på 70kvm. Hyresrätt. Våning 2. Har ungefär samma pryllar som prulle minus byrån. Lite pinsamt att det ekar. Tar 20min att gå till centralen.:tungan

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
i föräldrarnas villa på 190 kvadrat :D

Men om 2 månader bor jag i ett logemente på amf.1 :mattias

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
1:a på 35 kvm på 5 våningen. 3000:- inkl varmgarage.
Rätt bra utsikt..

Bifogat

• bild1.jpg
    bild1.jpg
    48.8 KB · Visningar: 57
  • bild2.jpg
    bild2.jpg
    34.2 KB · Visningar: 44
Last edited:

MikkE

Guest
Bunker på 23 kvm. Har ett fönster. 30 sekunder från centrum. Nära till allt. För dyr hyra. En 120-säng som agerar säng, soffa och stol. Skrivbordet är databord/matbord. Har en hemmabio och TV och en byrå. Garderob finns också. Dass med dusch. Kabel TV och segt internet. Ja.. det var väl det.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...