Hur bra är du på att köra hoj?? POLL

Samvetsfråga


  • Antal röstningar
    0

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Nu saknar jag lite definitioner i den här pollen.. Vissa säger hur dom är i trafiken och vissa hur dom är på hoj.. På hoj finns det ju lite olika sätt att va bra, men det framgår inte vilket som eftersökes i pollen :)
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
att vara snabb har väll inget hur bra man är på att köra? de är ju bara å gasa mer å sluta tänka...

gör en poll om körteknik och hantering samt reaktionstider i stället :p
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Den som säger att han bäst på att köra i trafiken betyder för mig kass.Det e inte du som ska bedömma det utan dina medtrafikaner som ger poäng!

Stämmer ju 100% det där

Fast jag e rätt snabb........(på bana)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sämsta pollen hittils..vem skall man jämföra sig med:confused: Rossi, eller vinglige farbror Kurt 72 år på sin 535 virago?

Snabb är inget man behöver jämföra, det är inte alltid bra att vara snabb, fråga brudar vad det gillar riktigt snabba killar.

Däremot hur bra man hanterar, men frågan är ju fortfarande enligt första frågeställningen
 
Last edited:

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Röstningen handlar om hur bra du är på att köra snabbt.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag ser mig nog något snabbare än den genomsnittliga hojåkare men även såklart klart mer olycksbenägen än genomsnittet med.
För det är gatåkning pollen gäller antar jag.
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag tycker nog att jag är ruggigt snabb, lyckades skrapa i foten i en rondell igår :tummenupp Oki det var i rondellens mittkant men ändå :cool:
 

Guld_Lock

The one and only...
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Wonderland
Hoj
GSX-R 750
Jag kör alltid ++*3 på mätaren och nästan alltid på bakhjulet, och självklart alltid i avsaknad av både skydd, kläder och förstånd på ett sätt som får Rossi att framstå som en trist amatör. Så jag är förstås i god sh-anda absolut snabbast, medans alla andra är totalt überkassa. Vad vinner jag?

I verkligheten? Jaså du menade så...jo...kanske inte riktigt så snabb då..ööh...fast nästan...iaf när jag drömmer att jag kör med dom stora grabbarna...

Gaah...
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Efter 286 röster så tycker 122st att dom är bättre än medel och 99st att dom är sämre än medel. Det är väl så statistiken är generellt i andra lite mer vetenskapliga undersökningar med. :tungan

EDIT: 147 av 304 dvs ganska precis 50% tycker att dom är medel eller någor bätte.
 
Last edited:

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Kör som en kratta. Sitter illa och har knappt styrfart.
Så jag får kryssa i kass.
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jag är tamigtusan riktigt usel på att köra snabbt. Så fort hastighetsmätaren börjar närma sig småpittsfarter så börjar jag se otäcka rubriker framför ögonen, och jag börjar plötsligt fundera över hur bra drivpaketet egentligen är och jag identifierar mig genast med de små små oskyldiga bultar som här och där på min vansinnesmackapär helt plötsligt betyder skillnad mellan liv och död för lilla mig i min dadaistiskt utsmyckade säkerhetsoverall.

Jag är för gammal.
 

tommi

Guest
jag är jävligt snabb om jag får säga det själv,det gäller även i sängen tar aldrig längre än 30 sec :yoparty
 

Flying

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
83, GSX 750
Har haft kortet i drygt ett dygn och med tanke på att jag anser mig sämre än medel så hoppas jag överleva ett tag.
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Jag tror jag är "Rätt kass" så verkligheten är väl 2 snäpp under det.

Hmm, vad är sämre än svindålig? Stödhjul för helvete? :va
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Efter 286 röster så tycker 122st att dom är bättre än medel och 99st att dom är sämre än medel. Det är väl så statistiken är generellt i andra lite mer vetenskapliga undersökningar med. :tungan

EDIT: 147 av 304 dvs ganska precis 50% tycker att dom är medel eller någor bätte.
Det är väll ganska självklart att 50% är bättre än medel och 50% är sämre. Eller? :va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top