Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jocke W skrev:njea, men det känns lite överdrivet bara för att han inte orkar parkera på ett annat ställe.
Jag har samma problem. Och det handlar inte om att inte orka. Jag hade gärna parkerat någon annanstans. Men nu är det så att man hyr parkeringsplatser, och då får man bli tilldelad en plats. Vill man ha någon annan plats får man ställa sig i kö tills ägaren av den rutan flyttar eller dör... Det kan ta ett tag. Så då får man vackert stå där. Och behöva tvätta bilen 4-7 gånger i veckan är inte särklit kul...Jocke W skrev:njea, men det känns lite överdrivet bara för att han inte orkar parkera på ett annat ställe.
Mavve skrev:Har även saltsyra som jag fick från jobbet, men det var endast 30%.
fart freak skrev:silvertejpa fast en hackspett i trädet...![]()
TomK skrev:Det normala tillvägagångssättet att ta död på ett träd och även rötterna (så det inte växer upp sly), är att ringbarka det. Man skär ut en decimeterbred remsa ur barken runt om (både över- och underbark).
Firefly skrev:Vill man ha någon annan plats får man ställa sig i kö tills ägaren av den rutan flyttar eller dör... Det kan ta ett tag.
chrilla skrev:Döda människan som hyr den plats du vill ha.
Ovan nämnda metoder med ringbarkning, gift eller tusen kopparspikar brukar fungera även på människor.
Prata med plogkillen annars, vissa människor "savar" ihjäl om de blir påkörda ordentligt av en plog.
Vet inte om kommunen är så sugna på att fälla killen dock...
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning