hur dumpar man en tjej på ett "bra" sätt?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Eller så försöker man helt enkelt jobba på problemen som finns. Det är alldeles för många som bara ger upp numera och har så jäkla svårt att kompromissa och ta ansvar i ett förhållande. Förvånansvärt ofta är det tjejer som inte mognat känslomässigt riktigt.

(fast är det riktigt illa, kan man köra med att "jag ska utomlands i sju år och bo med urinnevånare i öknen, försök inte ringa är du snäll, jag skickar vykort om jag hittar ett postkontor")

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
TomK skrev:
(fast är det riktigt illa, kan man köra med att "jag ska utomlands i sju år och bo med urinnevånare i öknen, försök inte ringa är du snäll, jag skickar vykort om jag hittar ett postkontor")
:lol :lol

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Jag har faktiskt ingen aning om ifall det går att dumpa någon på ett bra sätt. Men det är väl bäst att vara ärlig i alla fall.

Men jag är en jäkel på att bli dumpad! :tummenupp ...eller det kanske inte är så bra... F-n oxå....:gråta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ärlighet varar längst. Har du någon stake eller inte?
Tala om för henne öga mot öga hur det ligger till.
Ja, hon kanske blir sårad men det är något man tyvärr måste leva med här i livet, att bli just sårad av olika människor.

Lycka till.
Släng över henne till någon kille här på forumet annars :rolleyes:

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
ninja_1 skrev:
absolut kan du få ta min plats..gör du det så bjuder jag på krognotan :D :D

Jasåå...hela krognotan :)
Visst, ställer upp...så kan jag ringa på fyllan sen och göra slut :D

Det är jag som är guds gåva till kvinnorna, bara så ni vet :hihi

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
TomK skrev:
Eller så försöker man helt enkelt jobba på problemen som finns. Det är alldeles för många som bara ger upp numera och har så jäkla svårt att kompromissa och ta ansvar i ett förhållande. Förvånansvärt ofta är det tjejer som inte mognat känslomässigt riktigt.

Trams! Varför jobba på nåt som inte funkar! Hon är ju tydligen för PÅ, och det vill vi ju inte ha. Man vill känna sig fri även om man träffar nån. Hatar när folk försöker kväva en och inte kan göra nåt själva. Skaffa ett eget liv!! :fatta! Men det hindrar ju inte att man har ett gemensamt liv oxå.

Dessutom skriver stackars pojken att han just träffat henne. Skillnad om man varit tillsammans länge, då ska man självklart försöka jobba på det. Fast jag erkänner att jag är dålig på det. Ger upp alldeles för lätt. "Nu ere inge kul längre. Jag gör slut." Elak tjej. Varning. :dummer

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Jag har aldrig tänkt ut nått bra sätt att dumpa nån.. Så jag brukar dissa dom :D lägga på när dom ringer, inte svara på icq:n Säga att jag inte har tid och snacka när jag träffar dom :banana

Jag vet, inte spec snällt.. Men det funkar.. blir garanterat dumpad inom 1- 1.5veckor :)

Henken

Guest
Undviker man sexuellt & annat intimt umgänge med det andra könet så slipper man dessa amatör problem. Det egna könet kan man däremot sexualisera sig med. För att undvika gayimplikationer så menas verkligen det EGNA könet.

----> :banana Fast utan den färgen & armar & ben. Och inte sned...minus ögon.

Edit: Eller så ber du bara henne dra åt helvete, det är dock inte snällt.
Edit2: Stavflens

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
akora skrev:
Det var lite det jag mena på, han kanske vill slippa dra in polisen :7peta

Du vill inte första?

Hur skulle jag ha gjort för att hon skulle sluta ringa mig?
Jag sa ju att jag inte villa ha med henne att göra. Var inte intresserad och hon&jag är inget "hon&jag".

hade jag hotat henne hade jag bara sänkt mig till hennes nivå. Hade jag slagit henne hade jag inte varit värd att kallas människa.

Jag tyckte jag gjorde rätt.

750RR

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
maverick_750rr skrev:
Du vill inte första?

Hur skulle jag ha gjort för att hon skulle sluta ringa mig?
Jag sa ju att jag inte villa ha med henne att göra. Var inte intresserad och hon&jag är inget "hon&jag".

hade jag hotat henne hade jag bara sänkt mig till hennes nivå. Hade jag slagit henne hade jag inte varit värd att kallas människa.

Jag tyckte jag gjorde rätt.

750RR

Har inte sagt att du gjorde fel, det jag mena var att det är ju onödigt att leda honom genom samma långa väg
:7peta

Vet att du gjorde rätt :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
akora skrev:
Har inte sagt att du gjorde fel, det jag mena var att det är ju onödigt att leda honom genom samma långa väg
:7peta

Vet att du gjorde rätt :tummenupp

Vad ska man göra mer än att säga som det är?

"Jag vill inte träffa dig mer!"

Han skall ju inte behöva förnedra sig själv.

750RR

Skorpan

Guest
orkar inte läsa genom allt men........
det e alltid lättare o göra slut själv än att nån annan gör det (tjejen/killen)
så e det bara

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Edholm skrev:
Jag har aldrig tänkt ut nått bra sätt att dumpa nån.. Så jag brukar dissa dom :D lägga på när dom ringer, inte svara på icq:n Säga att jag inte har tid och snacka när jag träffar dom :banana

Jag vet, inte spec snällt.. Men det funkar.. blir garanterat dumpad inom 1- 1.5veckor :)

Du är allvarlig alltså? :va Ja man kan inte beskylla dig för att vara oärlig, du säger själv att det inte är särskilt snällt. Men kan du inte bara säga sanningen nästa gång? Prova det och rena ditt samvete! :tummenupp

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Sluta filosofera på fyllan skorpan, det blir bara fel då :fatta! :rofl

Ps, vi ses i garaget imorrn :Bugar

// f
VAD I HELVETE!!!!
du har ju fan ändrat mina inlägg på SH på fyllan här igår din )/&%%¤¤¤"
det här ska du få faaan för-vänta du bara...

för dom som inte vet så var fogerty + några till här igår o drack lite öl,jag hade inte loggat ur o den fan gick in på SH o ändra mina inlägg :huvet :kocko
GAAAAAAAAAH!!! :huvet :fatta! :fatta! :mad:

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
TomK skrev:
"jag ska utomlands i sju år och bo med urinnevånare i öknen, försök inte ringa är du snäll, jag skickar vykort om jag hittar ett postkontor"

Moahaha!!! :lol :lol

En personlig favorit är annars att skicka en lapp med texten: "Welcome to Lonelyville... Population: You!" :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept