oXydex
Guest
Läge att göra rent tangentbordet?
TomK skrev:(fast är det riktigt illa, kan man köra med att "jag ska utomlands i sju år och bo med urinnevånare i öknen, försök inte ringa är du snäll, jag skickar vykort om jag hittar ett postkontor")
ninja_1 skrev:absolut kan du få ta min plats..gör du det så bjuder jag på krognotan
WestW skrev:Skicka ett SMS där det står
- "Jag gör slut"
TomK skrev:Eller så försöker man helt enkelt jobba på problemen som finns. Det är alldeles för många som bara ger upp numera och har så jäkla svårt att kompromissa och ta ansvar i ett förhållande. Förvånansvärt ofta är det tjejer som inte mognat känslomässigt riktigt.
akora skrev:Det var lite det jag mena på, han kanske vill slippa dra in polisen
maverick_750rr skrev:Du vill inte första?
Hur skulle jag ha gjort för att hon skulle sluta ringa mig?
Jag sa ju att jag inte villa ha med henne att göra. Var inte intresserad och hon&jag är inget "hon&jag".
hade jag hotat henne hade jag bara sänkt mig till hennes nivå. Hade jag slagit henne hade jag inte varit värd att kallas människa.
Jag tyckte jag gjorde rätt.
750RR
akora skrev:Har inte sagt att du gjorde fel, det jag mena var att det är ju onödigt att leda honom genom samma långa väg
Vet att du gjorde rätt
Edholm skrev:Jag har aldrig tänkt ut nått bra sätt att dumpa nån.. Så jag brukar dissa dom lägga på när dom ringer, inte svara på icq:n Säga att jag inte har tid och snacka när jag träffar dom
Jag vet, inte spec snällt.. Men det funkar.. blir garanterat dumpad inom 1- 1.5veckor
Skorpan skrev:om man inte är kvinna då????
VAD I HELVETE!!!!fogerty skrev:Sluta filosofera på fyllan skorpan, det blir bara fel då
Ps, vi ses i garaget imorrn
// f
du lär komma dit men jag vet inte om du kan åka därifrån hel sen din (/&%"¤%¤&"¤(fogerty skrev:Ps, vi ses i garaget imorrn
// f
TomK skrev:"jag ska utomlands i sju år och bo med urinnevånare i öknen, försök inte ringa är du snäll, jag skickar vykort om jag hittar ett postkontor"
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|