billiga??????18 lax för ett helsystem (yamaha r1 04-06) i titan är det billigt?????Det är minst 10 lax för mycket. Och då är det forfarande dyrtSirWankalot skrev:2650679Visserligen en reklamfilm, men visar ändå på att det är rätt sjukt hur dom kan vara så billiga.
Och med billiga menar jag överlag, inte jämfört med konkurrenter.
Dominator-Rocks skrev:2651351Om det var mig du menade, så syftade jag på att man bygger burkarna mest för ljudet och att dom inte behöver vara SÅ INNIHELVETES avstämda för just den specifika hojen pungt (Vad det gäller 4Takt i alla fall)
vadå mer, vad får du exakt som är så mycket bättre. Här har du ett företag som lyckats bygga ett varumärke genom att synas på rätt ställe och därför kan dom ta hutlösa priser för ingenting. Det finns minst tio producenter till som gör bättre produkter till halva priset.tobbe #11 skrev:2651377Nej, jag menade kanske inte just dig som person. Men om man köper ett system enbart för ljudets skull så tycker jag att det är slöseri med Acropovic eftersom du då betalar för så mycket mer. Detta mer är just det som berättigar det högre priset.
MickeG skrev:2651397vadå mer, vad får du exakt som är så mycket bättre. Här har du ett företag som lyckats bygga ett varumärke genom att synas på rätt ställe och därför kan dom ta hutlösa priser för ingenting. Det finns minst tio producenter till som gör bättre produkter till halva priset.
tobbe #11 skrev:2651410Mitt inlägg syftade på hembyggda system tidigare. Att det också finns andra prisvärda ljuddämpare eller helsystem tvekar jag inte en sekund på.
Edit: Med mer menade jag även avstämning för prestanda, och inte bara ljud.
mao så håller du med om att detta system är för dyrt och inte värt pengarna.tobbe #11 skrev:2651410Mitt inlägg syftade på hembyggda system tidigare. Att det också finns andra prisvärda ljuddämpare eller helsystem tvekar jag inte en sekund på.
Edit: Med mer menade jag även avstämning för prestanda, och inte bara ljud.
Dominator-Rocks skrev:2651425Nu snackar du 2Takt ellerDå 4takt trivs bäst med "rättigenomflås"
MickeG skrev:2651427mao så håller du med om att detta system är för dyrt och inte värt pengarna.
är det så att du gått på myten och köpt ett fetdyrt helsystem och vägrar inse att du betalat för luft? Du har fortfarande inte svart på frågantobbe #11 skrev:2651446Att det är mycket pengar samt att det finns andra bra tillverkare är redan konstaterat. Att Acropovic är en bra produkt vet nog många redan. Sen får var och en ta ställning till om det är värt pengarna för just deras syften.
MickeG skrev:2651488är det så att du gått på myten och köpt ett fetdyrt helsystem och vägrar inse att du betalat för luft? Du har fortfarande inte svart på frågan
Ja hela systemet är i titan och du kan välja om du vill ha slutdämparen i titan eller carbone.r1man skrev:2651476en dum fråga bara,görs hela systemet i titan??? grenrör osv. eller är det bara dämparen som har ett varv titanplåt runt sig???
Ok kanontobbe #11 skrev:2651500Jag har svarat på frågan. I ett försök att vara objektiv snarare än subjektiv. Men ok - jag kör själv med Yoshimura som jag anser är riktigt bra och mer prisvärt. Det är som sagt upp till var persons syfte och motiv.
jag har varit jättesnäll i år......Conrad skrev:2650815Det var jag också en gång i tiden innan jag visste att det kostade 20 000:-![]()
Riktigt jä-la nice!! Man får vad man betalar för!Eureka skrev:2652053Hur kul var det att köpa till en R1 04-07 då .. när man behöver 2
Men bra blev det
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand