Hur få man med sig allting, när man ska ut och köra

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tja, en väldigt tjock plånbok kan ju rubba viktfördelningen .... en VÄÄÄLDIGT tjock plånbok. Men har man såååå tjock plånbok kan man ju kosta på sig följebil när man är ute o gazzar :rolleyes:

Så fort jag kliver på min hoj är viktfördelningen helt pajj... :gnissla:gnissla:huvet

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Varför inte :va

Om du vill kan jag dra remmarna på ett annat sätt så att de låser väskan bättre :)

Det ser ju förjäkligt ut människa ! :D
dendär lille borde väll du kunna surra bakom sadeln eller nått .... eller BAKOM kåpgladet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jag skulle helt klart överväga vad jag verkligen behöver ha med mig, innan man monterade en sådan styggelse på hojen. :hihi

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Magväska ala Alpinestar funkar kanon å snygg oxå...

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Det ser ju förjäkligt ut människa ! :D
dendär lille borde väll du kunna surra bakom sadeln eller nått .... eller BAKOM kåpgladet

Haha, jadu. Vad säger man. Jag är gammal nog att kunna skita i om andra tycker att det ser för djävligt ut, det funkar för mig :)

EDIT: Varför ville du ha upp en bild? Vad det för att du skulle försöka göra dig lustig över den eller är det så att du har begränsad förmåga att förställa dig en bild genom en beskrivninng. Om det sistnämnda gäller så förstår jag även var dina kommentarer kommer ifrån ... en ung pojke med lite dålig självkänsla och ev också lite inlärningssvårigheter. Puss på dig!

Last edited:

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Haha, jadu. Vad säger man. Jag är gammal nog att kunna skita i om andra tycker att det ser för djävligt ut, det funkar för mig :)

EDIT: Varför ville du ha upp en bild? Vad det för att du skulle försöka göra dig lustig över den eller är det så att du har begränsad förmåga att förställa dig en bild genom en beskrivninng. Om det sistnämnda gäller så förstår jag även var dina kommentarer kommer ifrån ... en ung pojke med lite dålig självkänsla och ev också lite inlärningssvårigheter. Puss på dig!

vettefan jag ville inte ha nån bild ... men tack för komplimangerna om ung :tummenupp (eftersom jag har dålig självkänsla så vart den lite bättre nu :hihi ) ... spänn av lite

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...