Hur får man bort porrvirus?

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va

Tolkar detta som att det inte blev något åka av för dig inatt då? Men du erkände iallafall "en kompis". Starkt!
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Vad gör man om markören har förvandlats till en dansande strippa istället för en pil? Lösningen måste vara snabb och enkel eftersom kanske en flickvän kommer hem kl 19 ikväll.

Det är en kompis som undrar.

Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va

*host host* :gnissla :arsele
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Haha:hihi ska du porrsurfa så använd Firefox istället:tummenupp
Som någon annan skrev, ta hem Spybot & Ad-Aware och kör efter du har porrsurfat, ett annat tips är ju att rensa efter sig oxå!
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Haha:hihi ska du porrsurfa så använd Firefox istället:tummenupp
Som någon annan skrev, ta hem Spybot & Ad-Aware och kör efter du har porrsurfat, ett annat tips är ju att rensa efter sig oxå!

Eller så kan man köra Firefox, Tor och Pivoxy så finns där inga spår öht. Fast å andra sidan... Kanske inte är världens bästa tjej och satsa på, om hon redan är sotis på porrsurfande så lär hon kolla igenom mobilen, din plånbok och dina kalsonger när du kommer hem från nattklubben. :tummenner
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
har inte läst hela tråden men har du testat att borra?


ibland får man jettedumma virusar, då kan man testa att skruva bort skalet på datan o sen ställa den i duschen ett tag, o duscha massa varmvatten i den. eller högtryckstvätt om du har.
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Kanske inte är världens bästa tjej och satsa på, om hon redan är sotis på porrsurfande så lär hon kolla igenom mobilen, din plånbok och dina kalsonger när du kommer hem från nattklubben.
Det var nog mest knullkontakten som inte var någon knullkontakt hon störde sig på.
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Jag måste undra... Vad gör folk inne på knullkontakt överhuvudtaget? Det är ju bara massa killar som lägger in annonser med heta brudar i presentationen. Dessutom finns det ju bra mycket fler roliga sidor att titta på. Till exempel www.jehovasvittne.se eller www.hårihandflatorna.nu.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top